Thule urban glide 2

Forglemmegei8

Betatt av forumet
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Marshmallows2021
Hei! Har noen erfaring med denne? Har en emmaljunga etter de to første som funker fint, men ønsker oss en vogn i tillegg. Hvordan funker urban glide på stier / i skogen på veldig ulendt terreng? Skal også brukes som joggevogn. Og litt på asfalt. Evt noen andre anbefalinger? :)

Absolutt den beste vogna jeg har prøvd i terreng og på snø :) Jeg liker også godt å jogge med den. Om man løper på bane kan man stille inn hjulet så det svinger svakt den ene eller andre veien, men har ikke hatt det behovet :hilarious:

Er veldig fornøyd med Thule Urban Glide 2. Har ikke fått jogget like mye med den som jeg håpte at jeg skulle, men funker absolutt fint til jogging også. Ellers er det vårt første valg når vi skal gå alt annet enn bare rundt i boligfeltet. Men synes den er helt supert å trille på både skog, sti og asfalt! Eneste minus er kanskje at ryggen ikke kan stilles rett opp. Gutten vår ligger litt tilbakelent i den og må holde hodet frem hele tiden for å kunne se rett frem. Jeg synes det ser litt ubehagelig ut, men han klager ikke..

Back
Topp