Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Thorgers
Hei vennen[:D]
Det stemmer,fødselen min kom aldri igang (heldigvis),de oppdaget halvannen uke på "overtid" at han var stor på ul og det ble avtalt ks halvannen dag senere. Gutten min var 4790 gram,56 cm og 40 rundt hodet. Hadde ikke hatt sjans til å få han ut så det var veldig greit at jeg ikke rakk å prøve heller...
ORIGINAL: Stinoa
ORIGINAL: Thorgers
Hei vennen[:D]
Det stemmer,fødselen min kom aldri igang (heldigvis),de oppdaget halvannen uke på "overtid" at han var stor på ul og det ble avtalt ks halvannen dag senere. Gutten min var 4790 gram,56 cm og 40 rundt hodet. Hadde ikke hatt sjans til å få han ut så det var veldig greit at jeg ikke rakk å prøve heller...
Ehm.. altså.. og det merket de ikkje før du va 1,5 uke over tid ;O Okei no drar angsten min seg opp noen hakk, eg vet eg har en unge som e større enn andre, veier rundt 2,5 kg no.. om eg går til termin kan eg risikere å få en unge på over 4 kg.. det skremmer meg grenselaust[&:]
ORIGINAL: civciv
Er spent på hvor stor prinsessa mi blir og hvordan hun kommer til verden. Hun ble målt til 3,2 kg allerede i uke 34.