thomas-tog og biltema funker ikke sammen

pupple

Forumet er livet
handla begge deler i dag.. ville ha ting klart, men pokker heller..[:@] skinnene til biltema var for brede i sporene[:(][:(][:(]
 Thomas er jo den STOOOORE helten, så vi må ha skinner til det.
håper jeg får bytta feil-tema togbanen..

får kjøpe litt brio eller den andre typen de hadde på toys, også håper jeg ikea sine passer, så kan vi kjøpe inn litt a d når vi er på de traktene

skylder ikke på noen[;)]

men har funnet ut: thomas er ikke fra brio, men passer m brio!!!!!
og brio passet vel m biltema, men ikke m ikea, men de passe m brio.. var d ikke sååå[:-][8|]  de hadde et merke til der ute som sagt.. skal ta m thomas jeg, og tyeste der ute, så jeg vet jeg får d rette[:D]

ORIGINAL: Gutta boys

Så kjipt[&:]

JEG har ikke sagt at biltema passer sammen med brio!
Så ikke skyld på meg[:-]

det fra IKEA passer på brio. DET vet jeg, for vi har ikea, brio og en annen sort.

den du fikk fra bokklubben el der??
det er det samme som er fra biltema[;)] kjøpte en del der nå til bursdagen til marcus..

men pupple så kjedelig.. det er ikke billig om man må kjøpte brio[:'(]

uff så kjipt!!
håper du får byttet[:)]

Jørgen har brio togbane, og jeg kjøpte det de har på biltema, og brio og biltema togene passer sammen[:D]

Hmm.... har ingen kommentarer her jeg, for jeg skjønte ikke dette med hva som passet til hva.

Har ikke togbane heller vi, tenkte litt på å kjøpe, men vet ikke om Isabelle vil bry seg om det. Sambo har nok i såfall MYE MER lyst på bilbane.[:-]

OK. Da vet jeg at det ikke er noen vits i å investere i thomas-tog[&:]

Vi har en del togbaner her etter størstemann og vi har Brio, Ikea og Biltema som alle passer sammen.

Innom å titter litt bare[:)]
vi har både brio, biltema og thomas toget og alt passer sammen.. gikk for å prøve nå etter jeg leste denne tråden.. men vi har hatt det en stund da, så vet ikke om det er noe som er forandret jeg....[8|]

ORIGINAL: MiraMor:)

Innom å titter litt bare[:)]
vi har både brio, biltema og thomas toget og alt passer sammen.. gikk for å prøve nå etter jeg leste denne tråden.. men vi har hatt det en stund da, så vet ikke om det er noe som er forandret jeg....[8|]

er det thomas i plaste eller tre da????

de i tre (brio) er visst trukket fra markedet pga bly-innhold i malinga...

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp