Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dollface™
så smålig å si at de som bare har ett barn er hysteriske...
ORIGINAL: MiniSatan
Åh, jeg så en innmari morsom tråd om dette en gang... Bare tøys da, med hvordan man behandlet nr. 1 vs nr. 2 vs nr. 3
*må prøve å lete den fram igjen*
ORIGINAL: Geniet lykkepillen
jeg fikk en kommentar engang da Nina var 3-4 mnd.. Guuuuud.. du hørest jo ut som en 4-barnsmor..[8D]
Det var tanta mi som sa.. Hun har da 1. sett tvillingerjenter og 1 sønn...
Jeg velger å tolke det som at jeg ikke er så hysterisk jeg da.. Men fast føde gav jeg nå likvel ikke før jenta var 5 mnd..[8|]
ORIGINAL: ThisIsAnfield
Jeg skrev MISSFORSTÅ MEG RETT NÅ! Og så skrev jeg det i " " for å få frem at det var ikke vondt ment! Eller vet du ikke hva det betyr når det står slike tegn!?
Jeg skrev MISSFORSTÅ MEG RETT NÅ! Og så skrev jeg det i " " for å få frem at det var ikke vondt ment! Eller vet du ikke hva det betyr når det står slike tegn!?
Nei, for jeg er bare enbarnsmor jeg, og i tillegg er jeg uutdannet og alene med sønnen min, SAMT at jeg er ressurssvak, så jeg har ingen forutsetninger i havet for å skjønne hva ""-tegn betyr.
Kan du forklare meg det?
ORIGINAL: Geniet lykkepillen
ORIGINAL: MiniSatan
Åh, jeg så en innmari morsom tråd om dette en gang... Bare tøys da, med hvordan man behandlet nr. 1 vs nr. 2 vs nr. 3
*må prøve å lete den fram igjen*
"Nr 3 børster du bare støvet av.."[:D]
Jo.. den er kul!![:D]
Nei, for jeg er bare enbarnsmor jeg, og i tillegg er jeg uutdannet og alene med sønnen min, SAMT at jeg er ressurssvak, så jeg har ingen forutsetninger i havet for å skjønne hva ""-tegn betyr.
Kan du forklare meg det?
Skjønner ikke at du bestandig gidder å drive med disse spydige kommentarene dine! Ser ofte du er kjapt ute med dem! [:'(] For det er jo veldig voksent å gjøre bestandig!
Skjønner ikke at du bestandig gidder å drive med disse spydige kommentarene dine! Ser ofte du er kjapt ute med dem! [:'(] For det er jo veldig voksent å gjøre bestandig!
ORIGINAL: Sicily
Jeg mener da at man tilegner seg mer erfaring etterhvert som man prøver ut morsrollen, og om det innebærer å bli mindre hysterisk, så innebærer det ikke å bli mer "uforsiktig". (henger du med på "" Dolly?) For det om jeg har et barn fra før, betyr jo ikke det at jeg da skal "bryte alle regler" med nummer to og nummer tre? Jeg kommer ikke til å gi senere barn fast føde tidligere. Som et eksempel. Det er ikke bra for ungene uansett hvilket nummer de har i søskenflokken. Forstår du hva jeg mener?
Står som svar på Dollface, men det er til HI.
Ikke for å ta side her, men jeg syntes nå egentlig at din kommentar var spydig også.. og la jo dermed opp til et spydig svar...
Ikke for å ta side her, men jeg syntes nå egentlig at din kommentar var spydig også.. og la jo dermed opp til et spydig svar...
Dette skrev jeg fordi hun er en av dem jeg regnet med kom til å starte en tråd og klage over hva jeg skrev i den andre (for jeg regner egentlig med at hun forsto hva jeg mente i den andre tråden) tråden, bare for å skape uro og krangel!
Dette skrev jeg fordi hun er en av dem jeg regnet med kom til å starte en tråd og klage over hva jeg skrev i den andre (for jeg regner egentlig med at hun forsto hva jeg mente i den andre tråden) tråden, bare for å skape uro og krangel!
Er det ingen som har lest hva jeg har skrevet og forstått det!? Var det så vanskelig skrevet!?[:'(]
Jeg skrev at som oftest, missforstå meg rett og "hysteriske", mente ikke at alle var slik! Men at de med flere barn er "litt mer avslappet" enn de med ett!
Forsto dere nå!?[8D]