Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du forresten sett korsett dama? Har verdensrekord i smal midje.. Snakker om snasentAldri mer høre, føler synet er værre å leve uten altså..
Å måtte gå med korsett resten av livet eller aldri mer dusje/bade?
Har du forresten sett korsett dama? Har verdensrekord i smal midje.. Snakker om snasent
http://www.guinnessworldrecords.com/world-records/smallest-waist-living-person
Aldri spise kjøtt, lett
Sondemat for resten av livet eller utlagt tarm for resten av livet?
Shit den var vanskelig Hadde nok valgt bort internett og håpet at de ikke slutta med papir avisDen var vrien, men jeg må si utlagt tarm! Er så glad i mat, lage mat og spise sammen. Ed andre, å miste det er helt forferdelig! Men det forutsetter at jeg kunne spist hva og hvor mye jeg ville på tross av utlagt tarm (finnes sikkert Moen begrensninger)
Aldri mer sex og orgasme (man kan insemnere seg selv om man vil ha flere barn) eller aldri mer Internett (gitt at resten av befolkningen har internett, bare ikke deg)?
Komedier! liker skrekk også, men komedier er ALLTID innaforHaha shit. Selv om jeg er glad i å være hjemme, tror jeg jeg måtte valgt kjendislivet. Selv om jeg sikkert hadde blitt like gal av det som å være fanget i mitt eget hus
Komedier eller skrekk?
Komedier! liker skrekk også, men komedier er ALLTID innafor
Hjemmefest eller bytur?
Hmm..... utenlands!Hjemmefest!
Sommerferie i Norge eller utenlands?