This or that?

Cgn

Forelsket i forumet
Novemberbarna 19
Ganske enkelt; hvis du måtte velge?

Svar på den over deg og gi et nytt dilemma til neste :D

Jeg starter:
Et helt svangerskap med bekkenløsning, eller et helt svangerskap med konstant kvalme? :eek:
 
Et helt svskp med bekkenløsning!

Stort hus på landet eller liten leilighet i byen?
 
Hus på landet, helt klart.

Aldri kunne spise frukt eller aldri kunne spise grønnsaker?
 
Oi, hm. Da ville jeg valgt å aldri spise grønnsaker, siden avokado er en frukt(?:p) og det vil jeg gjerne ha :p

Spise bare fisk med tilbehør resten av livet eller bare brødskive med gulost resten av livet?
 
Tror jeg må si fisk med tilbehør, fisk er jo veldig godt og man kan jo variere tilbehøret.

Alltid iskald vinter (30 minus eller kaldere) eller konstant varmt (35+ eller mer)?
 
Tar kulden isåfall, kan alltids kle på meg mer, men når du står der naken og fortsatt er for varm er det lite å gjøre ;)

Å alltid måtte gå med sandaler, eller alltid måtte gå med gummistøvler?
 
Sandaler! Da kan jeg bare ta på maks med raggsokker eller vanntette sokker om det blir vått eller kaldt. Gummistøvler en varm (eller kald) sommer/vinterdag er grusomt!

Et helt liv uten taco eller pizza?
 
Åhh, den var vanskelig! Tror jeg må si et helt liv uten taco, for pizza kan varieres mye mer føler jeg...

Aldri mer se eller aldri mer høre?
 
Aldri mer høre, føler synet er værre å leve uten altså..

Å måtte gå med korsett resten av livet eller aldri mer dusje/bade?
 
Korsett, litt mer snasent med korsett en flere år med skit på kroppen :wacky:

Aldri mer kunne gå noe sted, altså måtte bruke et fremkomstmiddel til enhver tid. Eller alltid måtte gå, og ikke kunne bruke noen form for fremkomstmiddel?
 
Har du forresten sett korsett dama? Har verdensrekord i smal midje.. Snakker om snasent :bag:
http://www.guinnessworldrecords.com/world-records/smallest-waist-living-person

Ja, Gud, det der er helt sykt! Og veldig farlig for indre organer. Fy flate!

Av to onder må jeg velge å aldri mer gå! Sykkel er jo nerme nok, å gå og tenker bare på hvor begrenset jeg blir om jeg alltid må gå! Shit. Da kommer jeg meg ikke langt gitt!

Å aldri mer spise meieriprodukter eller aldri mer spise kjøtt?
 
Aldri spise kjøtt, lett:happy090

Sondemat for resten av livet eller utlagt tarm for resten av livet?
 
Aldri spise kjøtt, lett:happy090

Sondemat for resten av livet eller utlagt tarm for resten av livet?

Den var vrien, men jeg må si utlagt tarm! Er så glad i mat, lage mat og spise sammen. Ed andre, å miste det er helt forferdelig! Men det forutsetter at jeg kunne spist hva og hvor mye jeg ville på tross av utlagt tarm (finnes sikkert Moen begrensninger) :hilarious:



Aldri mer sex og orgasme (man kan insemnere seg selv om man vil ha flere barn) eller aldri mer Internett (gitt at resten av befolkningen har internett, bare ikke deg)?
 
Den var vrien, men jeg må si utlagt tarm! Er så glad i mat, lage mat og spise sammen. Ed andre, å miste det er helt forferdelig! Men det forutsetter at jeg kunne spist hva og hvor mye jeg ville på tross av utlagt tarm (finnes sikkert Moen begrensninger) :hilarious:



Aldri mer sex og orgasme (man kan insemnere seg selv om man vil ha flere barn) eller aldri mer Internett (gitt at resten av befolkningen har internett, bare ikke deg)?
Shit den var vanskelig :hilarious: Hadde nok valgt bort internett og håpet at de ikke slutta med papir avis:laughing021

Vært innestengt i huset ditt for alltid eller levd et liv som kjendis hvor paparazziene filmer deg når du går på do og publiserer det på nyhetene dagen etterpå:))
 
Haha shit. Selv om jeg er glad i å være hjemme, tror jeg jeg måtte valgt kjendislivet. Selv om jeg sikkert hadde blitt like gal av det som å være fanget i mitt eget hus :hilarious:

Komedier eller skrekk?
 
Haha shit. Selv om jeg er glad i å være hjemme, tror jeg jeg måtte valgt kjendislivet. Selv om jeg sikkert hadde blitt like gal av det som å være fanget i mitt eget hus :hilarious:

Komedier eller skrekk?
Komedier! liker skrekk også, men komedier er ALLTID innafor :hilarious:

Hjemmefest eller bytur?
 
Laks tror jeg, mer glad i hvit fisk jeg da :p

Leve resten av livet på en husbåt med konstante bølger, eller i en bobil som alltid er i fart?
 
Back
Topp