Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. Jeg gruer meg skikkelig til den dagen hun sier "jeg hater deg, mamma!!"Hehe huff og huff, og enda verre de tar meg seg sin første svigersønn hjem og spør om han får ligge over![]()
Sliter allerede med "Da er jeg ikke vennen din mer" med 3åringen om han ikke får viljen sinHehe.. Jeg gruer meg skikkelig til den dagen hun sier "jeg hater deg, mamma!!"
Kos dere på middag i kveld!
hahaha, du får ikke en "da får du ikke komme i bursdagen min" også vel???Sliter allerede med "Da er jeg ikke vennen din mer" med 3åringen om han ikke får viljen sin![]()
fantastisk trussel!4-åringen til pappan i dag: hvis du ikke kommer og leker sier jeg at du er dårlig til å lage mat !!
4-åringen til pappan i dag: hvis du ikke kommer og leker sier jeg at du er dårlig til å lage mat !!
Den fikk jeg høre av et fadderbarn for noen år tilbake. Var på nippet til å svare "neivel, men da får du ikke gave heller.."hahaha, du får ikke en "da får du ikke komme i bursdagen min" også vel???![]()
![]()
haha, tja hvorfor ikkeDen fikk jeg høre av et fadderbarn for noen år tilbake. Var på nippet til å svare "neivel, men da får du ikke gave heller.."![]()
Gjorde det ikke da.. tenkte at jeg ikke skulle synke ned på hans nivå, men jeg er litt enig med deg også.haha, tja hvorfor ikke![]()