thereseL85

Ikke som jeg veit! Toll betaler man vel først når man henter pakka. Tror thereseL85 har rett i at det er en grense der, for mens jeg fylte handlekurven stod det f.eks. 300/306,- oppe i hjørnet, så den holdt oppsyn med tollgrensa for meg.
Jo, men da blir det jo toll. Holder du deg under 350 så slipper du å betale toll. Hun sa jo at hun handlet for 400. Eller?

Siden nekter deg å handle for meg enn tollgrensa så det er veldig enkelt. Bare prøv :)
Beklager at jeg er så forvirret, de nye reglene er litt vanskelige. Men jeg forstod det slik at kjøpesum og fraktsum ikke skulle overstige 350 kr til sammen. Og blir summen da 400 skal man vel da betale toll? Eller er summen mindre i norske kroner? Jeg har lyst til å handle der jeg og, må ha Center :-D

Beklager at jeg er så forvirret, de nye reglene er litt vanskelige. Men jeg forstod det slik at kjøpesum og fraktsum ikke skulle overstige 350 kr til sammen. Og blir summen da 400 skal man vel da betale toll? Eller er summen mindre i norske kroner? Jeg har lyst til å handle der jeg og, må ha Center :-D
Det stemmer:)
Kjøpesummen og frakt kan ikke overstige 350,- da må man betale moms:)

Back
Topp