D blir problemer om noen forsøker å ta fra meg sjokoladen!![]()
Haha
Skal la deg få ha den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D blir problemer om noen forsøker å ta fra meg sjokoladen!![]()
Er nok den eneste løsningen, ja.Hehe! Får kjøpe begge deler da![]()
Haha
Skal la deg få ha den![]()
Takker!
Fikk du forresten med deg at jeg ikke spiste sjokolade igår?![]()
![]()
Flink du varTakker!
Fikk du forresten med deg at jeg ikke spiste sjokolade igår?![]()
![]()
Man får ikke handle for mer enn tollgrensa..inkl frakt. Ganske greit![]()
Supert! Da er jeg solgtLiker ting som er enkelt å forstå
![]()
Det er jo rett og slett genialt!Supert! Da er jeg solgtLiker ting som er enkelt å forstå
![]()
Nesten skummelt hvor godt svenskene kjenner oss![]()
Jo, men da blir det jo toll. Holder du deg under 350 så slipper du å betale toll. Hun sa jo at hun handlet for 400. Eller?Ikke som jeg veit! Toll betaler man vel først når man henter pakka. Tror thereseL85 har rett i at det er en grense der, for mens jeg fylte handlekurven stod det f.eks. 300/306,- oppe i hjørnet, så den holdt oppsyn med tollgrensa for meg.
Jo, men da blir det jo toll. Holder du deg under 350 så slipper du å betale toll. Hun sa jo at hun handlet for 400. Eller?
Flink du var
Beklager at jeg er så forvirret, de nye reglene er litt vanskelige. Men jeg forstod det slik at kjøpesum og fraktsum ikke skulle overstige 350 kr til sammen. Og blir summen da 400 skal man vel da betale toll? Eller er summen mindre i norske kroner? Jeg har lyst til å handle der jeg og, må ha Center :-DSiden nekter deg å handle for meg enn tollgrensa så det er veldig enkelt. Bare prøv![]()
Haha, tenkte på da jeg så linken og håpet du ikke skulle forville deg inn herKlarte å holde meg unna den linken til jeg leste bueno....!![]()
Det stemmerBeklager at jeg er så forvirret, de nye reglene er litt vanskelige. Men jeg forstod det slik at kjøpesum og fraktsum ikke skulle overstige 350 kr til sammen. Og blir summen da 400 skal man vel da betale toll? Eller er summen mindre i norske kroner? Jeg har lyst til å handle der jeg og, må ha Center :-D
Jo, men da blir det jo toll. Holder du deg under 350 så slipper du å betale toll. Hun sa jo at hun handlet for 400. Eller?