Ser mange sier det jaDen linken passet seg dårlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser mange sier det jaDen linken passet seg dårlig![]()
Du linket til en svensk godteri side i skravletråden engang, men jeg finner den ikke.
Kan du skrive den her?
Prøvde du å bestille derfra?
Ok flottJaaa, jeg testa det
Funka helt fint det! Kom i posten på ei uke![]()
Ok flottDet gikk da fort
Må ikke spise alt på engang daJa, ingenting å si på det
Så nå har vi snop i lassevis...
Må ikke spise alt på engang da
Åååååååå kindersjokolade er så godtHehe, neida
Gubben har spist alle kindersjokoladene sine, og jeg har spist opp japp'eneresten ligger enda...
Åååååååå kindersjokolade er så godt
Smart plan spør du megDa var jeg 400,- fattigere. Har ikke fortalt det til gubben ennå... Men jeg fant sånne Flipper-greier som han elsker over alt på jord, og kjøpte to 5pakninger av den, så jeg kommer til å gi han dem før jeg viser han omfanget av hva jeg har gjort![]()
Smart plan spør du meg
Bueno liker jeg ikkeJaaakjøpte både vanlig og bueno.. Bueno er gubbens favoritt..
Haha, veldig lurt! Leter etter en spesiell haribopakke til mannen selv, så jeg kan unnskylde at resten er til meg.Da var jeg 400,- fattigere. Har ikke fortalt det til gubben ennå... Men jeg fant sånne Flipper-greier som han elsker over alt på jord, og kjøpte to 5pakninger av den, så jeg kommer til å gi han dem før jeg viser han omfanget av hva jeg har gjort![]()
Haha, veldig lurt! Leter etter en spesiell haribopakke til mannen selv, så jeg kan unnskylde at resten er til meg.![]()

Nei, var det jeg også tenkte.Ååå, så greit! Ingen vits i å betale full frakt og ikke fylle opp handlekurven skikkelig... Rein logikk, spør du meg! Også så utrolig fin måte å trene selvkontrollen på![]()
Nei, var det jeg også tenkte.
Viljestyrken blir iallefall ikke sterkere ved å unngå alt av fristelser.![]()
Bueno liker jeg ikke
Den har jeg aldri liktEr heller ikke så fan av den...