ThereseAa

tinejento

Elsker forumet
Hvordan går det med deg og flyttingen?[:)]
Er vel ikke så lenge til avreise nå?

En liten oppdatering fra England:
her er det kjempe travelt om dagen.. sååå mye som må ordnes. Vi har bestemt oss for å kjøre til Norge (England, Nederland, Tyskland, Danmark, Sverige, Norge). Vi reiser neste torsdag og kommer til å bruke et par dager.
ikke har vi fått tak i en midlertidig leiebolig heller, så stresser litt med det. Er ikke så lett når vi har en "handikapped" hund som ikke kan gå i trapper. En mulighet er at jeg blir i Moss hos foreldrene mine, mens forloveden reiser til Trondheim i forveien. Så snart vi har pengene fra hus salget her i England, vil vi se oss om etter eget hus i Trondheim.

Så spennende!!!

Det går sikkert bra til slutt!!! Kanskje ikke så lett å finne en midl bolig bare for noen få mnd heller?

de meglerne jeg har prata med sa at det var vanskelig pga av vi bare ville leie for en kort periode.
vet ikke hvordan det er i norge, men kanskje vi kan "late" som om vi vil leie lenge og så si opp tidligere. Det må vel være en slags gjensidig oppsigelse.

Noen vil binde kontrakten for 1 år... Så pass bare på at det står 1 mnd oppsigelsestid i kontrakten...

Masse lykke til med å finne hus og alt det der styret..Synes du er tøff som tør å ta det så tett opp til fødselen[:)]

ja du er kjempe tøff som tar flytting fra england til norge så nært inntil termin[:D] vi skal også flytte før termin men må bare få kjøpt huset først..litt enklere for oss da siden vi ikke skal flytte så langt[8|]
synes du er modig og flink,det skal du ha[:D]

ORIGINAL: majasj86

ja du er kjempe tøff som tar flytting fra england til norge så nært inntil termin[:D] vi skal også flytte før termin men må bare få kjøpt huset først..litt enklere for oss da siden vi ikke skal flytte så langt[8|]
synes du er modig og flink,det skal du ha[:D]

Signerer!

ORIGINAL: ThereseAa

En liten oppdatering fra England:
her er det kjempe travelt om dagen.. sååå mye som må ordnes. Vi har bestemt oss for å kjøre til Norge (England, Nederland, Tyskland, Danmark, Sverige, Norge). Vi reiser neste torsdag og kommer til å bruke et par dager.
ikke har vi fått tak i en midlertidig leiebolig heller, så stresser litt med det. Er ikke så lett når vi har en "handikapped" hund som ikke kan gå i trapper. En mulighet er at jeg blir i Moss hos foreldrene mine, mens forloveden reiser til Trondheim i forveien. Så snart vi har pengene fra hus salget her i England, vil vi se oss om etter eget hus i Trondheim.

Ja, da skjønner jeg godt at dere er travle om dagen!!! går unna dette...[;)]
Men hvordan vil det være for deg å kjøre bil såå langt med ryggen da? blir vel en god del stopp..?
Syns dere er kjempe tøffe som flytter så langt nå!![:D] veit ikke om jeg hadde takla alt det stresset nå jeg nei...[8|]
Massemasse lykke til hvertfall!!! håper det dukker opp en bolig til dere!!

Back
Topp