Therese!!!!

Ja så bare behold han da![:'(] He he, neida, skal nok tukte gubben til å bidra litt her i morra! Skal ikke på jobb før på mandag, så jeg vet ikke før da hvordan programmet er på tirsdag. Er derfor litt usikker på når jeg får gått, men regner med at i 18-tiden er det meste gjort. Hva med å møtes der kl. 18?

Det er greit for meg [:D] Vi får høre med ho tredje hormonbomba om det passer for ho [:D]

tredje hormonbomba is here[:D] jepp det passer for meg også, på e6 cafen ved biri.. den er i boks.... kommer ikke på nett før på søndag.. skal nedover til oslo i helga... sorry jenter men dere må desverre klare dere uten meg:))) hehe

god helg... klem

pebbles jeg tror du er gravid:DDDD

Så fint [:D] [:D] Hvordan skal vi klare oss uten deg, da???!!! Enda godt at jeg får huset fullt av folk så jeg ikke rekker å være innom her så mye i helga sjøl [:D][:D]
God tur til Oslo- ikke bruk alle pengene dine på ett sted [:D][;)][:D]

Nei jeg skjønner ikke åssen det skal gå, men som du sa så får jo du fult hus også hu hormonbomba fra gjøvik har nok med å teste og bli glad for at det kommer to streker, og vips så er jeg her vettu:)) du kan jo få nr mitt hvis nøden blir for stor[:D] hehe nei skal ikke bruke noe penger jeg:)

Det skal vel gå på ett vis...[;)] Du må kose deg masse [:D] Og være veldig forsiktig!!!- det er masse gærninger i den byen!!!

jeg vet, skal være forsiktig så jeg får møtt dere på tirsdag:) kose deg mye i helga du og... hils pebbles fra meg og resten av folket også:)))) snakkes på søndag...

jobben kaller igjen

Den er grei [:D] Vi snakkes [:)]

He he he, jeg har det så travelt med å teste hele helga liksom! Gidder hvertfall ikke å reise til "storbyen" og sløse med tid og penger, og å ha huset fullt av folk er da bare tull! He he. Skal faktisk ha visning på huset i morra, det er derfor jeg har vært hjemme i to dager og lekt husmor! Gleder meg til tirsdag!

Så spennende!! jeg spurte på en annen tråd, men jeg husker ikke hvilken, så da spør jeg igjen; hva skjedde med det småbruket du hadde lyst på?

Det står der det! Er ikke solgt, og da blir jeg skeptisk jeg! Må da være noe galt når et så fint og billig småbruk ikke blir solgt med en gang! Mulig vi tar en tur til uka for å se på det, men er som sagt litt skeptisk!

Det høres litt mistenkelig ut, ja... Lå det ikke litt "i gokk" (på godt norsk [:D]) ?

Jo, det ligger midt i skogen ca 1/2 times kjøring fra Gjøvik. Kan være derfor. Vi må nok ta oss en tur tror jeg.

Det syns jeg dere skal gjøre!!!Det kan jo være pga beliggenheten [:D]

Ja mulig det. Passer meg helt ypperlig å bo i skogen, da slipper jeg å se dumme naboer i dumme joggebukser og sånn! Åsså kan jeg gå naken ute, og spille så høy musikk jeg bare orker! I sta fikk jeg kjeft av ene nabodama her! Når jeg vasker liker jeg å spille høy musikk. I tillegg hadde jeg døra ut til balkongen litt på gløtt så kattene kunne gå ut og inn. Mens jeg var ute på balkongen for å riste noen puter sa ene nabodama: "Ikke alle som liker samme musikk som deg altså!" Kjærring!! Skulle svart at det er ikke alle som vil høre den jævla bikkja di bjeffe til alle døgnets tider! Men som den diplomaten jeg er så beklaget jeg og skrudde lydig ned musikken!

Det går jo ikke an å vaske uten å ha på høy musikk!!!! Vi har ikke fått noen klager ennå, men så er det jo ikke jeg som står for vaskinga heller [:D]

Ha ha ha[:D][:D][:D]

Back
Topp