Therese!!!!

FjerneErna

Forumet er livet
Jeg er tilbake [:D] Mamma var ikke i form, så ho kom ikke på besøk allikevel :-(
Jeg er klar for det første treffet i Mjøsbrua Barsel [:D] Får ny vaktliste i dag, så da kan vi jo prøve å avtale en dag [:D]

Nå reiser jeg på jobb, men jeg kommer plutselig tilbake [:D][:D]

ok ja jeg er klar for treff:))) vi får snakkes i kveld men er ikke her før etter 22... men ser jo om pebbles el du har skrevet noe.. god tur på jobb.. snakkes:))

Jeg er her! Si en dag det passer for dere, så skal jeg se om jeg får blitt med! He he, skal dere jobbe i dag dere da! Jeg har fri i dag og i morra, og det er så godt! Ha en fin dag på jobben.

Neimen der kom jo den andre hormonbomba og hehe neida snuppelura[:D] Å så heldig du er da, jeg og vil ha fri.... hmm jeg har fri på tirsdag, ellers jobbe jeg til seks onsdag og fredag.. torsdag jobbe jeg seint.. klem

Hormonbombe du liksom... He he, neida det er faktisk rette beskrivelsen det! Veksler mellom å være hysterisk glad, bråsint og veldig trist. Kjenner at tanta er på vei, og blir så lei meg! Men men.. lite å få gjort noe med det nå.... Håper vi kan sees snart da. Er det flere fra området her som har lyst til å være med i Mjøsa hormonbomber?

hehe jeg skrev da snuppelura etterpå da:)) Kjenne til den huff stakkars samboere sier nå jeg haha som holder ut... nei tanta kommer ikke jeg har jagd den vekk, den får ikke lov... Ja håpe det er fler som vil bli med, meld dere på....

Ja må si mannen min er tålmodig, han får mye kjeft i disse dager! I dag skreik jeg til og med til katta, og det gjør jeg kun når jeg er PMS! Dårlig tegn....[:(] Men når du sier du har jagd bort tanta får jeg stole på det da! Har du fått besøk av tante ond enda?

kjenne til den ja, det går utover katter, stoler, andre folk på butikken osv, huff ikke greit.... Ja har jagd den bort for et år jeg nå:))
nei jeg har ikke sett den enda men det riv litt i eggstokken el hva det nå er så noe skjer det nedi der[:D]

Rart! Håper den kommer snart da, så du kommer i gjenge igjen. Når Mjøsa Hormonbomber skal treffes må vi finne en dag hvor vi ikke er PMS! Ellers reiser vi vel derifra i vilt sinne, og starter noen heftige krangler her på forumet etterpå! Det går ikke!

hehe nei det går ikke, vi får avtale en dag, men jeg er stort sett blid såvi skal nok finne en dag[:D].... høre med lisa når hun kommer... når passer det for deg da?

Foreløbig har jeg ingen planer til uka, så dere får finne ut når det passer for dere. Jeg jobber på dagtid, så det er fint om vi kan ta det på kveldstid.

ok, ja det passer best for meg og, tirsdag har jeg jo fri, så vi får høre med hu gausdalshormonbombe[:D]

Ja hva sier du gausdalhormonbomba, tirsdag førstkommende? Passer det? Nå skal jeg pusse vinduer for det syntes jeg at er så fryktelig morsomt! NOT. Ha en fin dag på jobb du da EserehT!

[:D] hehe hva sier du gausdalshormonbomba?? hæ hæ??[:)] huff syns synd på deg pebbles det er ikke mye gøy å pusse vinduer nei.. men det trengs jo før vinteren setter sin anmarsj hitover.... kommer tilbake etter 22 for da er jeg ferdig på jobb...

Ja stakars meg altså![:D] Nå måtte jeg ha meg en pause i vindusvaskingen, blir jo helt sår på fingrene jo! Skulle ønske jeg var styrtrik, da skulle jeg leid folk til å pusse vinduer og vaske rundt her! Happy jobbing da!

Hei på dere! Gausdalshormonbomba calling [:D] Jeg har også fri på tirsdag, så da kan det se ut som vi har en "date" [:D] Hvor og når? Jeg går ut i fra at vi ikke skal treffes på Mjøsbrua....[:D]

Ps; Samboeren pussa vinduene i går [:D] Ja, jeg vet det; jeg er verdens heldigste- han vasker golv også!!!!

Kan godt sende han til meg, må vaske huset i morra! [:D] Nei har ikke spes lyst til å raste på Mjøsbrua akkurat! Men vi kan jo møtes på den kafeèn som ligger på Biri. Tror den heter E6. Høres det greit ut?

Å nei,du!! Da får jeg han aldri tilbake!!! Vi skal vaske hus i morra vi også- før festen på lørdag [:D] Kafeen på Biri er ett godt forslag [:D] Når er du ferdig på jobb da?

Back
Topp