THERESE

Lene040707

Elsker forumet
HVORDAN GÅR DET? NÅ ER DET JAMMEN IKKE LENGE IGJEN TIL DU ER 2-BARNSMAMMA!
ER FORMEN GREI?

Joda, det går ganske så greit. Jeg startet med mammapermisjon på mandag, og hadde sett frem til noen avslappende uker før bebisen kommer, men så har vi jo denne barnehage streiken da... Foreløpig er vi heldige med at bh ikke har stengt helt, men har kortere dager og fra og med idag har de åpne ca. annenhver dag.
Kjenner det er mye slitsommere å være hjemme med en 3 åring enn å gå på jobb hver dag. [8D]

Men nå er det bare 3 uker igjen til termin, og vi gleder oss masse til å møte lille Alexander [:D]

Var på ul på mandag da jordmor trodde han lå i seteleie, men heldigvis viste det seg at han lå med hodet godt festet [:D], så nå kan han bare komme... eller helst vente til svigermor kommer om en god ukes tid siden planen er at hun skal passe på Kristian mens vi er på sykehuset.

Følger spent med på deg snuppa[:D]
har du sladrevenn?

Ååååh så spennende!!!![:D][:D][:D] Vi følger spent med videre!!!

Dette blir kjempe spennende, Therese [:)] - tenk at Kristian snart er storebror....
Og lillebror får et nydelig navn! [:)]

ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

Følger spent med på deg snuppa[:D]
har du sladrevenn?

har en sladrevenn på Juni forumet, som jeg har blitt utnevnt. Kjenner ikke denne personen, og har ikke noen kontakt med henne egentlig, så skal ikke se bort fra at jeg tekster noen andre som kan sladre for meg når tiden kommer.

Venter i spenning - gleder oss til å se Alexander![:D]

Back
Topp