Theo er syk:(

*Kolibri*

Forumet er livet
da har lillebror klart å bli smittet av storesøster og pappan sin[X(] tett nese, rennende øyne og slapp form..dakars lille gullet mitt!
Får jo så vondt i mammahjertet når de små er syke[&o]
Noen som vet hva jeg bør passe på ila natten? jeg samsover men føler ikke at det er helt forsvarlig da jeg sover altfor godt sammen med han..føler jeg bør være mer våken og passe på[8|]

En liten oppdatering:
vi reiste til legevakten, men syns det er ekkelt å ta med en på tre uker dit hvor alle hoster bakterier rundt seg fikk gode råd der hos en hyggelig helsesøster. Hun sa at vi kunne sove på samme rom, for da hjalp foreldreinstiktene med på å passe på lillegutt. Ellers var det bare å sjekke hvordan ammingen gikk, det har jo litt å si ift hvordan han puster..i dag har han ammet greie økter, men han har et godt sovehjerte så han sover mye i døgnet. JEg har veldig lav terskel for å kontakte lege kjenner jeg.
Tror ikke jeg tør å samsove i natt, er så redd for at han blir for varm..så er redd det kan bli lite søvn i natt

uff da ikkje noe kjekt når de blir sjuke[:'(]

oppdatert.

Det er så fælt når de minste blir syke!!

Håper virkelig nurket blir bedre snart!

Om dere ikke har senga inne hos dere kan dere jo ta inn vogna eller bare bag-delen og la barnet sove i den mens han er syk? Da har du mer kontroll på han og kan føle deg tryggere.

Vår elstekar på 2, han sover sammen med oss når han er syk. Føler jeg enda må ha full kontroll på han når han er dårlig, får ikke sove om han ligger alene på gutterommet.

God bedring[:)]

Back
Topp