Thea-serien

Selveste Kråka

Elsker forumet
Noen som har lest den??? Eller holder på??
Jeg holder på med bok nr 6 nå, klarer knapt å legge de fra meg!!  Vil bare sitte under et pledd og lese og lese og lese!! [8D] (Søren at man har jobb da...[8D][:D])

Jeg er en utålmodig sjel, så jeg venter til seriene er ferdige før jeg begynner å lese de, gidder ikke vente månedsvis på neste bok, liksom.... [:D][:D]

Den har jeg ikke lest, men har lest Havets datter, som er skrevet av samme forfatter.. Og den var kjempebra! Har lyst å lese Thea og.. [:D]

Den er helt super!![:D] Jeg er lei meg for at jeg har lest hele serien ferdig[&:]
Du har mye å se frem til[;)]

ORIGINAL: Almyrida81

Den har jeg ikke lest, men har lest Havets datter, som er skrevet av samme forfatter.. Og den var kjempebra! Har lyst å lese Thea og.. [:D]

Havets datter leste jeg mens jeg gikk gravid og var sykemeldt, utrolig bra serie det også!!
Anbefaler deg å lese Thea, jeg gleeeeder meg til resten!!! [:D][:D]

ORIGINAL: Karla

burde ikke si det, men ja jeg leste og etter bok nr 30 er jeg skikkelig skuffet[:-]

altså det har vært spennende, men siste boka var bare forutsigbar og gørr kjedelig... synd med slik avslutning...

Huffda, er kjedelig når det ender sånn da... Slik som Isfolket, syns det ble rart da forfatteren blandet seg selv inn til slutt...
Men satser på at alle de andre bøkene veier opp for slutten da [;)]

Den er kjempe bra [:D] har lest heile serien og Havets Datter.
No begynte eg på Hverdagsengler av samme forfatter[:D] 

Back
Topp