Thea har kommet!

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
Thea kom til verden 05.januar 02:27, 3520gram og 51 cm! Frisk og fin!

Fødselen var helt forferdelig synes jeg. Startet å få rier 24 før hun ville komme ut, og var 18 timer på sykehus. Måtte lide gjennom 6 timer med smertefulle rier, før jeg fikk epidural, som ikke ville slippe tak og gi meg noen pauser, så alt jeg spiste og drakk ble kastet opp igjen. Når epiduralen gikk ut og det var gått rundt 5 timer, var smertene helvete igjen og riene som tidligere. Så fikk ikke i meg noe væske eller næring. Ikke fikk jeg lov til å få en ny dose heller siden jeg hadde 9 cm åpning. Meeeen hun skulle visst ikke ut før kjempelenge etter. Når jeg skulle presse henne ut svimte jeg nesten av og slet med å klare å komme meg gjennom det. Jeg trodde jeg hadde høy smerteterskel, noe jeg mest sannsynligvis ikke har! Plutselig fikk jeg ei litta jente på brystet mitt! Og det ble plutselig så absolutt verdt det!

Nå gjenstår det bare å holde ut barseltiden på sykehuset uten samboer om natten. Det synes jeg er tøft :(

Til tross for en tøff fødsel så vil jeg gratulere deg. Du har vært superflink:-)

Gratulerer so mykje med lillefrøkna! :)

Gratulerer så mye! Du kan være stolt av deg selv, godt jobbet!! :):)

Kjempe bra jobbet! Fødsel er ikke for pyser! Du har vert tøff, nå kan du kose deg med prinsessa og tenke på di gode stundene frem over:-)
Håper du kommer deg fort og alt går fint. Gratulerer så mye :-)

Gratulerer så mye !

Gratulerer så mye :)

Nå kan du skryte av deg selv, fantastisk jobba!!!! Gratulerer med vakre frøkna :D

Gratulerer ❤️❤️❤️

Så flink du har vært!! Du burde være ekstremt stolt av deg selv!!:) gratulerer så masse:):) jeg syntes også at det var helt jævlig!! Fikk ikke epidural før etter 12 timer med helvete.. og da sluttet jeg å åpne meg og ungen måtte ut med KS, også siden navlestrengen var surret rundt hele babyen. Men det er utrolig hva vi klarer!:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Well done!gratulerer så mye:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye med Thea :)

Du er tøff! Gratulerer med lille Thea!

Gratulerer med nurket:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp