L Love4two Forumet er livet 13 Jul 2006 #1 Her er hun [:)] De to første bildene er tatt på sykehuset, de tre neste hjemme
*SommerMamma* Forumet er livet 13 Jul 2006 #3 ååååhhh kose kose kose foooooooor en søøøøøøt pike du har fått da!!! *smelter* nr. 4 var superbra da!![:D]
ååååhhh kose kose kose foooooooor en søøøøøøt pike du har fått da!!! *smelter* nr. 4 var superbra da!![:D]
AleksandraMor :o) Elsker forumet 13 Jul 2006 #4 ÅH GUD!!!!! Ho er prikk lik min Alexandra som er 6 dager gammel. Nå fikk jeg helt gåsehud!!!!!!!!!!!!!!!!! Hmmz.... Hva heter far til barnet????? He he Med det skjønner du vel helt sikkert at ho er verdens vakreste!!!!!!!!!
ÅH GUD!!!!! Ho er prikk lik min Alexandra som er 6 dager gammel. Nå fikk jeg helt gåsehud!!!!!!!!!!!!!!!!! Hmmz.... Hva heter far til barnet????? He he Med det skjønner du vel helt sikkert at ho er verdens vakreste!!!!!!!!!
L Love4two Forumet er livet 13 Jul 2006 #6 Tusen takk, hun sjarmerer sin mor og far [:)] Så et bilde her et sted som liknet helt på henne så tror nok noen kan likne ja [:)]
Tusen takk, hun sjarmerer sin mor og far [:)] Så et bilde her et sted som liknet helt på henne så tror nok noen kan likne ja [:)]
FirstTime Elsker forumet 13 Jul 2006 #7 ¨Så nydelig Hege! MOrro har jo møtt deg og kan se de er din beiby[:D] Gratulerer!
T Tjolahopp Elsker forumet 13 Jul 2006 #8 oi, hun var liten... & ufattelig søt!!! Sånn vil (SKAL) jeg også ha [:)]
lucky2 Forelsket i forumet 13 Jul 2006 #11 Åh, smelt....så utrolig skjønn!!! Må bare få si : bra jobba
L Love4two Forumet er livet 15 Jul 2006 #13 [:)][:)][:)] Tenk at det går ann å bli så søt da, tenker jeg hver gang jeg ser på henne [:)] Ja jeg er en stolt mamma [:)] Må innrømme det [;)][:)]
[:)][:)][:)] Tenk at det går ann å bli så søt da, tenker jeg hver gang jeg ser på henne [:)] Ja jeg er en stolt mamma [:)] Må innrømme det [;)][:)]