The Voice...

LillianneLie

Forumet er livet
VIP
Bare jeg som ikke er superfan av Monika, eller? Synes bare hun synger merkelig jeg! De siste gangene hvertfall!

De fleste andre er flinke da! Spesielt Alexander kanskje:)

Happygirl84 skrev:
Synes ikke noe om ho og ho derre Elisabeth-dama..

Nja, synes hun synger helt greit jeg:) Men det er liksom ikke noe spesielt med henne, som gjør at jeg husker henne (måtte google hvem hun var;))

IsThaBeth skrev:
Jeg har ikke sansen. Heier på Leif Anders!

Ja, flink han også! Likte han spesielt godt i dag!

Jegogde2guttamine skrev:
Liker det ikke. Blir for spesielt. Merkelig...

Ja, veldig merkelig. Og en slags forvridd engelsk... Likte henne veldig godt den første gangen de viste henne, på auditionen. Men har ikke vært det store etterpå mener jeg...

Det kan bli litt mye av det gode... Tror ikke jeg orker å høre en hel plate med henne.
Aleksander syns jeg var veldig bra i dag! Også var han jo kjekk også, så ikke det da han hadde på seg caps. :)

Synes hun er bra noen ganger.. men tror det blir for mye å høre en hel plate med henne..

Synes Silje var bra jeg Også gleder jeg meg til høre han som skal synge nå etter pausen! Han med brillene.. husker ikke hva han heter

Heia Shaun!! :D

Monica var veldig flink, men nå er det bare for SÆRT! Fins jo måter på hvor "unik" man skal være ;P

LillianneLie skrev:

Happygirl84 skrev:
Synes ikke noe om ho og ho derre Elisabeth-dama..

Nja, synes hun synger helt greit jeg:) Men det er liksom ikke noe spesielt med henne, som gjør at jeg husker henne (måtte google hvem hun var;))

Oi, nei, google løy! Elisabeth var jo hun med den "knekken" i stemmen Hanne likte så godt! Føler den blir tvunget frem jeg da, så jeg er enig med deg - ikke fan av Elisabeth!

Fikk ikke sett det i dag, men jeg synes Monika er for sær.
Hun har jo en helt corny uttale.
Jeg ser ikke det unike i det, jeg ser bare noe kjemperart.
Jeg kommer ikke til å kjøpe plata hennes iallefall...

Liker henne ikke.. enig med de over her, - det blir bare sært og rart. Og uttalen er virkelig CORNY ja! ;)

Liker ikke Monika. Syns ikke det er noe spesielt fint å høre på når hu synger.. Synd Shaun ikke gikk videre. MYE finere.

I går syns jeg Monika overdrev litt mye.
Men jeg lastet den ned på iTunes uansett og den innspillingen var mye bedre!
Når hun ikke overdriver er hun helt fantastisk, og det er sånne som henne musikkbransjen er interessert i i dag.

Hege og Elisabeth er virkelig til å få kramper av! Hege er forferdelig slitsom og Elisabeth gjorde jo kunstverket med å ødelegge en av de flotteste sangene jeg vet.
Idioti at Suzana ble sendt hjem.

Virkelig, virkelig synd at det skal være en fra hver mentor i finalen.
Kun Martin, Monika, Alexander og Hans Petter som fortjener finaleplass etter min mening.

Back
Topp