The Vampire Diaries

Jeg elsker den[:D]

Du må jo like vampyrer og sånn. Syns du Twilight var bra så liker du nok T.V.D også. [8D]

ORIGINAL: Redstockings

Du må jo like vampyrer og sånn. Syns du Twilight var bra så liker du nok T.V.D også. [8D]

Twilight.... må man se den serien før man ser The Vampire Diaries?

Ikke sett noen av de jeg...

Har sett True Blood da.. den ELSKET jeg!!![:D]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Flere meninger?

Er det bare 1 sesong som er ute?

Jeg liker den! Men så er jeg av dem som liker den "gammeldagse" romantiske kurtiseringen og vampyrer[8D] Jeg elsker å lese fantasy og kioskromaner som handler om 1800-tallet feks.

Sesong 1 er ute, og halve sesong 2 kan lastes ned. (men det er ulovlig og sånt gjør man ikke[:-])

elsker trueblood jeg og.. OG vampire diaries.. VD er litt mer tenårings enn trueblood.. men den har sin sjarm den også.. Love it.. FEM viser sesong 2 nå.. og usa er endel episoder foran oss.. (jeg laster ned så jeg er litt foran de som går på FEM..

ORIGINAL: Helene Burugle

Flere meninger?

Jeg liker den! Men så er jeg av dem som liker den "gammeldagse" romantiske kurtiseringen og vampyrer[8D] Jeg elsker å lese fantasy og kioskromaner som handler om 1800-tallet feks.

Sesong 1 er ute, og halve sesong 2 kan lastes ned. (men det er ulovlig og sånt gjør man ikke[:-])

Takk for mening[:)]

men burde jeg se Twilight først? Hører den på en måte sammen med The Vampire Diaries?

Jeg ELSKER true blood, og ELSKER twilight bøkene, men synes twilight filmene og vampire diaries blir barnslig, kjedelig og fjortiss[:D] litt for mye high school. Men anbefaler true blood bøkene da, like bra som serien!

Elsker Vampire Diaries! Men ja, den er litt mer fjortis enn True Blood selvsagt, men ikke så fjortis som man kan få inntrykk av i de første episodene. Så hold ut! Nå, midtveis i sesong 2, er jeg ettertrykkelig hektet og synes det er ganske så spennende! [:D]

ORIGINAL: Mamma Propell

Jeg ELSKER true blood, og ELSKER twilight bøkene, men synes twilight filmene og vampire diaries blir barnslig, kjedelig og fjortiss[:D] litt for mye high school. Men anbefaler true blood bøkene da, like bra som serien!

Har aldri fikset det der med å lese bøker.. også se film/serie etterpå[:)] Aner ikke hvorfor

[:D]

ORIGINAL: Helene Burugle

Flere meninger?

Takk for mening[:)]

men burde jeg se Twilight først? Hører den på en måte sammen med The Vampire Diaries?

Nope. Har ingenting med hverandre å gjøre.

Han ene vampyren i Vampire diaries kaller faktisk Edward Cullen for en dust mens han sitter å leser Twilight[8D]

Oki[:)] Takk! Var godt å høre at ikke de hører sammen.. for jeg har hentet ned de 4 første episodene av TVD.. og tenkte å se i kveld[:D]

ORIGINAL: Lykketrolle

Elsker Vampire Diaries! Men ja, den er litt mer fjortis enn True Blood selvsagt, men ikke så fjortis som man kan få inntrykk av i de første episodene. Så hold ut! Nå, midtveis i sesong 2, er jeg ettertrykkelig hektet og synes det er ganske så spennende! [:D]

Sååå irriterende at de har julefeire fram til 27. januar[>:]

Nei, Vampire Diaries og Twilight hører på ingen måte sammen, så du trenger ikke se Twilight først [:)]

Jeg liker bedre VD enn Twilight faktisk! Har kjøpt sesong 1. Så nå venter jeg bare på sesong 2 [:)]

du kommer til å storkose deg..

Damon Salvatore er bare fantastisk deilig... jeg er 28 år og får gåsehud av å se han..[:)]

ORIGINAL: Cullen

Damon Salvatore er bare fantastisk deilig... jeg er 28 år og får gåsehud av å se han..[:)]

hehe[8D][:D] Spennende! Han er ung han da med andre ord.. ?`Hovedpersonen?

MHM! Nå hadde jeg ikke sagt nei-takk til en sandwich med Salvator-brødrene sammen heller da[:-]

Åja! Damon jah! Grrrr [8D]

Back
Topp