er den bra? Barnslig? kjedelig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Redstockings
Du må jo like vampyrer og sånn. Syns du Twilight var bra så liker du nok T.V.D også. [8D]
ORIGINAL: Fridasinmamma
Flere meninger?
Er det bare 1 sesong som er ute?
ORIGINAL: Helene Burugle
Flere meninger?
Jeg liker den! Men så er jeg av dem som liker den "gammeldagse" romantiske kurtiseringen og vampyrer[8D] Jeg elsker å lese fantasy og kioskromaner som handler om 1800-tallet feks.
Sesong 1 er ute, og halve sesong 2 kan lastes ned. (men det er ulovlig og sånt gjør man ikke[:-])
ORIGINAL: Mamma Propell
Jeg ELSKER true blood, og ELSKER twilight bøkene, men synes twilight filmene og vampire diaries blir barnslig, kjedelig og fjortiss[:D] litt for mye high school. Men anbefaler true blood bøkene da, like bra som serien!
ORIGINAL: Helene Burugle
Flere meninger?
Jeg liker den! Men så er jeg av dem som liker den "gammeldagse" romantiske kurtiseringen og vampyrer[8D] Jeg elsker å lese fantasy og kioskromaner som handler om 1800-tallet feks.
Sesong 1 er ute, og halve sesong 2 kan lastes ned. (men det er ulovlig og sånt gjør man ikke[:-])
Takk for mening[:)]
men burde jeg se Twilight først? Hører den på en måte sammen med The Vampire Diaries?
ORIGINAL: Lykketrolle
Elsker Vampire Diaries! Men ja, den er litt mer fjortis enn True Blood selvsagt, men ikke så fjortis som man kan få inntrykk av i de første episodene. Så hold ut! Nå, midtveis i sesong 2, er jeg ettertrykkelig hektet og synes det er ganske så spennende! [:D]
ORIGINAL: Cullen
du kommer til å storkose deg..
Damon Salvatore er bare fantastisk deilig... jeg er 28 år og får gåsehud av å se han..[:)]