The Simpsons Tapped Out

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Hvis noen her spiller The Simpsons Tapped Out og vil ha flere venner: linnhege568 ;)

15.08.12 Oskar♥
13.04.14 tre skal bli fire, Frida ♥

Legger deg til!

Sendt til dere to da. sankaromi :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hva er det? Er det noe jeg burde bli hekta på?
Tja, jeg er ihvertfall rimelig hekta;) Det er et spill du laster ned på tlf, poenget er at du skal gjennbygge Springfield etter at Homer ødelegger hele byen.

15.08.12 Oskar♥

Har dere noen tips for å få mer smultringer å sånt uten kun en om gangen når jeg levler. Fant ut det trikset med å tappe på Homer ti gang for smultringer og statue. Men føler fremgangen går såååå tregt :p Så for all del. Kom med tips om dere har. Btw - Åssen får jeg enda mer naboer? Har 28, men nå sier den bare at noe er galt om jeg prøver legge til flere. Irriterende :p

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Har dere noen tips for å få mer smultringer å sånt uten kun en om gangen når jeg levler. Fant ut det trikset med å tappe på Homer ti gang for smultringer og statue. Men føler fremgangen går såååå tregt :p Så for all del. Kom med tips om dere har. Btw - Åssen får jeg enda mer naboer? Har 28, men nå sier den bare at noe er galt om jeg prøver legge til flere. Irriterende :p

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
Jeg har ihvertfall ikke peiling, jeg har vært så fæl at jeg har kjøpt smultringer noen ganger:p Heldigvis har jeg kommet såpass langt nå at pengene kommer fort inn. Jeg har bare 5 venner eller noe, kjenner ingen andre som spiller.

15.08.12 Oskar♥

Tenkte å ikke kjøpe :p Vært der når jeg hadde dilla på farmville. Da får jeg vel bare ha tålmodighet :p Så håper jeg gjerne andre har triks de vil dele med oss :p

Tenkte å ikke kjøpe :p Vært der når jeg hadde dilla på farmville. Da får jeg vel bare ha tålmodighet :p Så håper jeg gjerne andre har triks de vil dele med oss :p

Jeg har heldigvis ikke brukt mange kronene, men det er jo så kjedelig å vente:p Jeg har googla det flere ganger, de tipsene jeg har funnet er ihvertfall bare tull.

15.08.12 Oskar♥

Ja. Som sagt. Fikk ti gratis og en smultring. Når jeg googla så den ut til å funke og det gjorde den. Vil ikke laste ned shit for å få unlimited av smultring og penger. Vet liksom ikke om det funker eller hva det egentlig inneholder :p

Back
Topp