The kvalme has arrived...

kariannemor

Elsker forumet
Nå har kvalmen begynt å komme her gitt, men klarer heldigvis å holde den i sjakk med mat foreløbig. Så nå ble det et polarbrød med ost til nattmat[8D] Nå tar jeg med meg et par kjeks så jeg har noe å knaske på når jeg våkner igjen og går i senga [:)]

Åssen går det med dere da jenter? Mange som sliter med kvalmen?

jeg sliter veldig med kvalmen når jeg skal legge meg for å sove. har mest kvalme om kvelden. og midt på dagen. 

er ganske kvalm før og når jeg står opp. men det går ganske fort over. Sambo sto heldigvis opp med Linus idag og byttet en gedigen bæsjbleie, ellers hadde jeg nok spydd. lå bare i senga å brakk meg når han tok han[:'(]

Jeg er kvalm hele dagen... [:'(] Men har ikke kastet opp enda så føler meg ganske heldig enda. Kjennes ut som jeg er sulten hele tiden men egentlig mett også... ekkel følelse  Var ikke sånn med nr 1 men som de sier så er jo ingen graviditeter like heller.

kvalmen er kommet her og... men kun på morningen! men det er helt greit har jo ventet på dette[:D] og kvalmen er ikke noe i forhold spm den var med nr1[;)]

Kvalmen kommer og går hos mig hele døgnet egentlig - men det er ikke mye... føles lidt som hvis man er helt tom i maven og har sulten kvalme.... men jeg synes da jeg prøver at spise jevnligt...

Jeg er næsten glad for kvalmen, føler det viser at der er noget.... men jeg er livred for abort da eg har haft en MA...

Har ikke kommet noe her enda. Heldigvis [;)][:D] Sist gang begynte det i uke 8-9... Så'e.... Håper den glemmer meg denne gang [8|][8D]

her merker jeg kunn kvalmen vis jeg går sulten mer enn i 10 min hehe

Kvalm hele gjævla f.... dagen... blææææ

Jeg er sinnsykt kvalm på morgenen og går å er små kvalm resten av dagen:( Noen som har noen råd og tips om hva som hjelper eller?

Uff, hos meg også!! Jeg kan være konstant småkvalm en hel dag eller i forbindelse med sult! Blir så ekstremt fort sulten og deretter kvalm hvis jeg ikke spiser! Og da klarer jeg jo ingenting mat! Ond sirkel dette![&o] 

Men men.. er vertfall gravid! Hørt snakk om at kvalme bare er et godt tegn på at hormonene florerer i kroppen vår![:D]

Back
Topp