The Kardashians

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Tv2 Sumo har lagt ut ALT av the kardashians. Og jeg som skulle bli flinkere til å trene:rolleyes:

Flere som er hektet? :P
Disse folka fascinerer meg...

Overskriftene i avisene er meir enn nok for meg.
Når avisene til og med må ha egen reportasje om at en av de har fått seg kanin, da blir eg lettere oppgitt...

Jeg kjenner det brekker seg inni meg bare jeg leser navnet. Jeg tror det er mer spennendes å prøve å spå fremtiden i det som ligger i do enn å se ett minutt av de folkene der.

Her tvinger jeg mannen til å laste det ned :p vært hekta siden det begynte på E! For maaaange år siden :)

Har gått tom for eposoder nå da så nå går det i baywatch... Jeg dør på meg bare av å tenke på det... Haha...

Her tvinger jeg mannen til å laste det ned :p vært hekta siden det begynte på E! For maaaange år siden :)

Har gått tom for eposoder nå da så nå går det i baywatch... Jeg dør på meg bare av å tenke på det... Haha...
Har vel sett nesten alt, har blitt helt hekta på den familien :p:D
Da må jeg nok skaffe meg sumoabonnement ja. :p
Jess, følger med så godt jeg kan:)
Fast følger i alle de år :-)
Elsker Kardashians!! :D

Det er så digg med litt drama fra sofakroken, når man (endelig) ikke har drama i sitt eget liv:P Også syns jeg de snakker så fint og klarer å vise at de er takknemlig for alt de har, til tross for ræva full av gryn (Evt gull).

Jeg kjenner det brekker seg inni meg bare jeg leser navnet. Jeg tror det er mer spennendes å prøve å spå fremtiden i det som ligger i do enn å se ett minutt av de folkene der.
Haha! :P jeg var der en stund jeg også, men så vokste de på meg.

Har fått meg meg dette, men har ikke sumo! selv ELSKER jeg kardashians :D

Fulgte med en stund. Men ble for merkelig til slutt og bare irriterende folk:p haha de er jo overalt

Både jeg og mannen ser på det. Har lastet ned i alle år. Syns det er hyggelig at han gidder å se på det med meg :D Jeg følger dem på snap og instagram også :p

Har alltid hatet sånn TV, men nå i permisjonstiden har jeg hatt litt lite å gjøre, så da.... :p Det har blitt min guilty pleasure. Men har ikke sumo, da.

Begynt å se de siste månedene. Alle sesongene går jo på livsstil :p hekta er vi ikke, men greit tidsfordriv. Blitt skikkelig glad i Kourtney og Khloe :D

Både jeg og mannen ser på det. Har lastet ned i alle år. Syns det er hyggelig at han gidder å se på det med meg :D Jeg følger dem på snap og instagram også :p
Mannen min så det før meg:P haha!

Har alltid hatet sånn TV, men nå i permisjonstiden har jeg hatt litt lite å gjøre, så da.... :p Det har blitt min guilty pleasure. Men har ikke sumo, da.
Samme her! :-)

Back
Topp