Noen som følger med? Har blitt skikkelig hekta [emoji12] Elsker dramaet caitlyn lager! Hu er jo skikkelig diva [emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg sett en gang og jeg bare "[emoji50][emoji50][emoji50][emoji50][emoji50] hva er dette? Dette er de minst intelligente menneskene jeg har sett noen sinne." Også var det the Kardashians! Som jeg jo har hørt tale om. Haha. Jaja. Ble ingen hit for min del
Har ikke sett på det, men søsteren min er helt frelst. Var vel innom en episode en gang jeg var hjemme hos henne, og da sammenlignet de lukter nedentil. Jeg bare eeeeh ok. Søsteren min lo så hun holdt på å krepere. Hun mener at det muligens er noe galt med humoren min siden jeg ikke liker å se Paradise Hotel. Kanskje hun er inne på noe, haha.
Njæ, ser på det en sjelden gang om jeg er alene og ikke finner noe annet.
Det er dårlig, men fascinerende lett å bli hekta [emoji28] hvor er du? [emoji16]
Jaaa [emoji23][emoji23] ak sitt episode 10 mener jeg av sesong 11 [emoji23] du??
Ikke sett mer de siste ukene nå faktisk [emoji28] Ikke blitt caitlynn ennå iallefall [emoji28][emoji28]
Oi [emoji85][emoji23] da har du litt å se ja [emoji23][emoji23]
Haha ja, må ta sofadag jeg nå snart? [emoji23][emoji23]
Haha jepp d må du [emoji23]
Tenk å leve det livet de gjør a! Sukk [emoji28][emoji28]
Hehe Off jah [emoji23][emoji23] drama!! Men penger [emoji7] [emoji23][emoji23]kunne trengt litt av d ak nå [emoji51]