The Kardashians [emoji1]

frk•sillymilly

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Sensommerbarna 2019
Noen som følger med? Har blitt skikkelig hekta [emoji12] Elsker dramaet caitlyn lager! Hu er jo skikkelig diva [emoji12]
 
Det har jeg sett en gang og jeg bare "[emoji50][emoji50][emoji50][emoji50][emoji50] hva er dette? Dette er de minst intelligente menneskene jeg har sett noen sinne." Også var det the Kardashians! Som jeg jo har hørt tale om. Haha. Jaja. Ble ingen hit for min del :p
 
Det har jeg sett en gang og jeg bare "[emoji50][emoji50][emoji50][emoji50][emoji50] hva er dette? Dette er de minst intelligente menneskene jeg har sett noen sinne." Også var det the Kardashians! Som jeg jo har hørt tale om. Haha. Jaja. Ble ingen hit for min del :p

Nøyaktig lik min første reaksjon [emoji23] Nå er jeg hekta [emoji87] Er så hjernedødt at d er underholdende og morsomt [emoji23]
 
Har ikke sett på det, men søsteren min er helt frelst. Var vel innom en episode en gang jeg var hjemme hos henne, og da sammenlignet de lukter nedentil. Jeg bare eeeeh ok. Søsteren min lo så hun holdt på å krepere. Hun mener at det muligens er noe galt med humoren min siden jeg ikke liker å se Paradise Hotel. Kanskje hun er inne på noe, haha.
 
Har ikke sett på det, men søsteren min er helt frelst. Var vel innom en episode en gang jeg var hjemme hos henne, og da sammenlignet de lukter nedentil. Jeg bare eeeeh ok. Søsteren min lo så hun holdt på å krepere. Hun mener at det muligens er noe galt med humoren min siden jeg ikke liker å se Paradise Hotel. Kanskje hun er inne på noe, haha.

Eeeeh What now? Æsj [emoji23] Ja altså jeg liker dårlig reality shows. Ser verken 71 grader nord, farmen eller paradise hotel. Aldri likt sånne programmer, så aner ikke hva jeg finner underholdene med Kardashians [emoji23] men noe må d vel være.
 
Njæ, ser på det en sjelden gang om jeg er alene og ikke finner noe annet.
 
Back
Topp