Liilje
Glad i forumet
Jeg mååå bare vise dere
Jeg har lest om the hook effect, som betyr at etterhvert som hcg blir veldig høyt så blir strimmel testene metta. Det fører til at de ikke blir så sterke! (Noe mange får panikk av)
Jeg er 5+6 i dag og tenkte jeg skulle teste! Den øverste testen på bildet er kun urin, den nederste testen er blanda ut med ganske mye vann! Og det er uten tvil den nederste som er sterkest
Ser ut som om den kanskje hadde blitt enda sterkere med mer vann.
Så folkens, ikke få panikk om test-streken plutselig er lysere! Kanskje dette kan forklare hvorfor noen aldri får 3+ på digital om de venter for lenge med å ta den?
Synes det var litt moro å se
Ene bilder er ganske fersk, det andre er etter de har tørka litt.
Jeg har lest om the hook effect, som betyr at etterhvert som hcg blir veldig høyt så blir strimmel testene metta. Det fører til at de ikke blir så sterke! (Noe mange får panikk av)
Jeg er 5+6 i dag og tenkte jeg skulle teste! Den øverste testen på bildet er kun urin, den nederste testen er blanda ut med ganske mye vann! Og det er uten tvil den nederste som er sterkest
Ser ut som om den kanskje hadde blitt enda sterkere med mer vann.Så folkens, ikke få panikk om test-streken plutselig er lysere! Kanskje dette kan forklare hvorfor noen aldri får 3+ på digital om de venter for lenge med å ta den?
Synes det var litt moro å se
Ene bilder er ganske fersk, det andre er etter de har tørka litt.
Vedlegg
Last edited: