The flying Scotsman

Det at det finnes fake folk på slike forum, tar jeg nesten som en selvfølge.
Jeg tror så absolutt at det enten er flere falske, eller at samme person har flere brukere!

vi får holde øya oppe. kommer det inn flere her på juni får vi kryssforhøre så det ikke er et merr så bare skal ødelegge for oss ekte hormonbomber, argh!

Har vært borti dette tre ganger før. En gang på en nettby gruppe, og på oktober2010 gruppa... Da med navnene Bjellaella og Petra... Er det den samme tro? Det hadde vært veldig interessant å vite!

Har hatt mistanke en stund ettersom alt brukeren skriver ikke høres fornuftig ut. Blant annet det med å få penger tilbale fra en eks (2-3 år siden), så har hun liksom Vært gift i 7 år? Bra du har gitt beskjed!

Lurer på hvem de egentlig tilhører...

Tviler...

Jeg foreslår at vi legger denne saken, og denne tråden død.. Vet ikke hva brukeren er ute etter, men mest sannsynlig er det oppmerksomhet.

Så la oss ikke gi vedkommende mer.Jeg har gitt beskjed til moderator, og forhåpentligvis blir dette ordnet opp i fort.. :)

Syns oxo hun har virket mystisk...
Men når må vi bare få ho fjerna herfra slik at vi kan kooze oss på skjult forum uten ho :)

Unnskyld, sniker litt her, men har fulgt litt med på dette og nå har personen på nytt skrevet er innlegg der det står at personen hun lånte penger til for fire år siden (hvis jeg har skjønt det rett) er donor til barnet / barna hun er gravid med, men hun skrev i innlegget ang pengene at de ikke har hatt kontakt på tre år. Synes alt virker veldig rart og håper dere finner ut av det, kjenner bare at jeg hadde syntes det hadde vært ubehagelig å hatt noen som var uærlige på et evt skjult forum jeg er på / skal på... Mye som skurrer.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Enig med Limitless over her jeg altså. Og om det så er et troll, hva er det dere er redde for? Sunt nettvett er greit å bruke for alle sammen. Er det informasjon en ikke ønsker skal komme ut om seg selv, får en la være å skrive om det på nett.

Dersom det er et troll sier det mer om den personen enn om andre. En som er ute etter å lage litt liv klarer det hvertfall fort på et gravidforum;)

Enig !

Trodde man kunne føle sg trygg på et skjult forum... Tydeligvis ikke !

Synd om slike folk ! Og kjenner jeg blir en smule forbanna og !

Man skal aldri føle seg trygg på internett, man vet aldri hvem som sitter forran de andre maskinene før man faktisk har møtt dem...i forrige forumet jeg var i var det ei som hadde fått lære det på den vonde måten.

Dette er grunnen til at jeg ikke legger ut bilder av datteren min her.

Back
Topp