The event

Ett-mars-hopp

Forumet er livet
Ser på Ellen nå, og hun snakker om nye serier denne høsten...
Bare lurer på om fler ser på the event?!?
Hva syns dere evnt?

Jeg prøvde å se på første episode... Men konsentrasjonen var ikke til stede den kvelden, så jeg ble skikklig forvirret av all tidshoppingen, så jeg ga opp [X(]

Okei... Jeg syns den er super, men redd den ender opp som *heroes* og blir stoppet... [8|] Og ang tidshoppingen, så bedres det drastisk i episode 3 eller noe...

ORIGINAL: Enaj

Jeg fikk desverre bare sett første episode og serien virker helt toppers, nå har det gått 2 epsioder til som jeg ikke har fått sett så tror jeg ikke kommer til å hoppe inn i serien igjen, men satse på å laste den ned fra nett eller bestille den.
Enig... Jeg likte den veldig godt.

Jeg har sett 5 episoder, og den tidshoppingen er der hele tiden, men den gjør jo alt mer helt da[:)]
Foreløpig så er serien bra, men om det utarter seg til noe sånn heroes eller lost opplegg, så slutter jeg automatisk å se på[;)]

ORIGINAL: Enaj

Jeg fikk desverre bare sett første episode og serien virker helt toppers, nå har det gått 2 epsioder til som jeg ikke har fått sett så tror jeg ikke kommer til å hoppe inn i serien igjen, men satse på å laste den ned fra nett eller bestille den.

Back
Topp