"The cube", personlighetstest

det meste stemte godt :) men trodde ikke egoet mitt var så stort :p men det er kanskje større enn jeg vil innrømme :) at jeg tenkte på en kube av glass kom ikke som noen overraskelse når jeg fikk vite hva det betydde :)
 
Stemte ganske bra, bare at jeg ikke ønsker meg 10 barn da :p Og stress, jeg er rimelig stressa, selvom stormen var langt unna :p
 
Noe stemte og noe stemte virkelig ikke
 
Hehe. Morsomt. Stemte nok litt, bortsett fra at kuben jeg så for meg var ca 10x10 meter

:laughing025
 
Mye stemte ganske bra. Jeg svarte "enorm kube" og "mange blomster ", og resultatene av det stemmer ikke helt. Morsom test!
 
Oi, jeg har visst et massivt ego :p
Og jeg vil ha millioner av barn.. Det er jo kanskje litt drøyt :p
 
Ganske kult. Stemte ganske bra.
 
Haha, følte ikke den stemte veldig bra nei.

Det var en stor kube, mye større enn meg. Jeg setter meg selv sist i så stor grad at jeg går i behandling for det(det å mestre å si nei å tenke mer på meg selv).

Kuben var av glass. Svært få kjenner meg og vet hva jeg har vært igjennom.

Stigen sto lent mot kuben. Den stemmer bra. Mine venner vet at de alltid kan komme til meg.

Hesten hadde ingen ting på seg og sto helt i ro. Den var tam og fin. Jeg er ikke kontrollerende så den stemte og jeg liker heller ikke at ting skal være så vilt.

Jeg så mange små klynger med blomster rundt kuben. Altså veldig mange blomster. Jeg vil ha to barn.

Stormen var i form av en relativt rolig sandstorm rundt kuben som jeg ikke var redd for. Er ikke veldig stresset og takler stress fint.

Noe stemte, mens noe var ikke riktig
 
Back
Topp