Noen som så den serien på tvn i vår?
Vet dere når sesong to kommer på tv, eller om den ligger på netflix?
Vet dere når sesong to kommer på tv, eller om den ligger på netflix?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei har faktisk ikke detIkke hørt om den???
Den er jo så bra :-D
Bare så dumt jeg ikke finner sesong to på netflix :-(Nei har faktisk ikke det![]()
Nei det er på viaplayBare så dumt jeg ikke finner sesong to på netflix :-(
Ikke sesong 1 en gang :-o
Hæææ??? Hvordan kunne jeg gå glipp av det??? :'(Sesong 2 gikk på tv rett etter sesong 1![]()
Søren og!!Nei det er på viaplay
VetSøren og!!
Har du sjekket den opp?Vetskikkelig kjipt
Ja jeg har hatt begge deler, så vet at hele serien ligger på viaplayHar du sjekket den opp?
Er du helt sikker?Sesong 2 kommer nå i oktober i USA, vet ikke når den kommer til Norge.
Er du helt sikker?
Mente den hadde gått i USA nå i vinter?
Så det er egen Facebook-side??Står det på the 100 siden på Facebook fra april at det var 6 mnd til neste sesong kom altså oktoberer selv helt hekta på den serien så følger med
![]()
Så det er egen Facebook-side??
Hurra :-D
Jeg måtte ta opp serien da den gikk, så så de to siste episodene av sesong 1 i går ;-)
Trist når Clarke dro alene :-(
Jeg måtte ta opp serien da den gikk, så så de to siste episodene av sesong 1 i går ;-)
???Sesong 2 sluttet med at Clarke dro så du har sikkert sett begge i et kjør uten å få med deg at det ble ny sesongFor de sendte sesong 2 uka etter sesong 1 slutta
![]()