thaimassasje?

pernille85

Glad i forumet
Himmelbarn
Fikk gavekort på en hudpleiesalong til bursdagen min i mai, og bestemte meg nå for å bestille time der. Ryggen verker som aldri før så tenkte på en ryggmassasjetime. Spurte om de tok i mot gravide, da jeg ble nekta slik behandling på spa når jeg var 3 mnd på vei. Det gikk visst greit, men så anbefalte hun meg thaimassasje. Hun var selv thailandsk og ville gjerne at jeg skulle ta det. Lettlurt som jeg var sa jeg ja, men har begynt å tenke på det etterpå. Hva går thaimassasje ut på? Ser for meg ei som masserer med å stå på ryggen min, og det er ikke lurt, noen som har tatt thaimasasje og kan forklare meg hva det går ut på? Dumme meg sier bare ja takk, og hun sa det var greit at jeg var gravid, hun skulle bare ta det litt mer forsiktig, men jeg spurte ikke noe mer [&:]

Jeg har vært veldig fornøyd men thaimassasjen jeg har hatt i Thailand hvertfall!Er litt mer hardhendt osv,men fy søren d er så deilig på ryggen/nakken og hode [:D]Jeg for min del kunne hatt timesvis med hodemasssasje,håper du blir fornøyd[:D]

Tja...er vel ulike behandlinger innenfor det også. Tok det da jeg var i Thailand, og da gikk hun på ryggen min. Ville ikke klart det med den magen jeg har nå[:)]

googlet litt:

Hvorfor Thai massasje?

En unik form for kroppsterapi som innlemmer hatha yoga og akupressur

Letter kvinners menstruasjon, graviditet og overgangsalder.

Gir støtte til restrukturering av skjelette og de muskulære strukturer

Forbedrer vitalitet og fleksibilitet

Fjerner hindringer og blokkeringer

Et ”must” for idrettsfolk, dansere og ellers alle som ønsker å yte maksimalt med kroppen sin

Gjør godt for langvarige skader...

Men jeg vet jo ikke...[8|]

Takker og bukker for svar. Er generelt skeptisk til det når jeg er gravid, men når ryggen er så kjei er det godt med litt massasje. Så får hun heller tilpasse det til at jeg er gravid.... [:)]

ORIGINAL: pernille85

Takker og bukker for svar. Er generelt skeptisk til det når jeg er gravid, men når ryggen er så kjei er det godt med litt massasje. Så får hun heller tilpasse det til at jeg er gravid.... [:)]

Du ligger på siden men en pute til og støtte deg opp,og de er flinke med hensyn til graviditeten [:D]Jeg var jo 3 mnd på vei når jeg var der nede så det er nok samme prinsippet her hjemme og [:)]

Det hørtes utrolig deilig ut :D
Vi må jo kunne skjemmes bort litt når vi går gravide synes jeg =)
Har ønsket meg noe liknende til bursdagen min selv, så venter i spenning her.. =)
På Gjøvik spa har de en behandling som heter "Soon Mommy", og det ville jo være midt i blinken =)

ORIGINAL: babyensmamma

Jeg er ikke veldig inn i det, men tror thaimassasje går mye ut på hele kroppen, strekk, tøy osv, ikke ren nytelse massasje som klassisk massasje... Tror nok det er helt greit for gravide når hun sier det, men jeg personlig ville nok heller hatt en mer vanlig type massasje...
Aromatiske oljer skal ikke brukes under svangerskapet!'
Håper du blir fornøyd ihvertfall! [:)][:)]

Back
Topp