Thailandturen bestilt :)

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Vi pleier å reise til Thailand ett par ganger i året, og nå har vi endelig bestilt neste tur :) i november reiser vi, er da 18 uker på vei, og regner (håper) da at formen er bedre ;) skal dere på noe reise før babyen kommer?

TuMmY LoVe

Så kjekkt :-) Vi reiser til Paris på onsdag. Turen var bestillt for lenge siden sammen med et venne par. Så håper formen blir litt bedre en nå...

Vi skal til Krakow om to uker (u12).. skulle egentlig til st. Martin i februar, men det droppet vi pga graviditeten.. lang flyreise når man er 7mnd på vei... mulig vi reiser til grand canaria eller no i vinter :-)

Vi har feriert stort sommeren som var etter noen år uten ordentlig ferie. Mulig det blir en weekend tur til London eller lignende før nestemann kommer, men ellers ingen store ferieplaner. Vi tar det nok rolig neste sommer også for jeg regner med at vi kommer til å flytte iløpet av året så da skjer det nok for store og små :)

Vi hadde en fin tur til USA i sommer, som en avslutning på livet med bare oss to, det var også der lille ble unfanget ;-) Så vi har ingen planer om tur i fremtiden, bortsett fra en liten ferietur til neste sommer igjen :-)

Vi har nettopp vært i Hawaii så regner ikke med noe mer ferie no.:-)

Ja men ikke lett å være gravid. Er USA mat fett sukker osv. Ble mye hamburger og pizza ettersom det var det jeg synes var tryggest å spise. Og smakte ok. Skal jeg dit igjen skal jeg ikke være gravid... men ja var kjempefint der. Vi hadde en fantastisk uke :-)

Vi var i Thailand i sommer, så tror ikke det blir flere turer med det første. Kanskje en juletur til en storby for å handle julegaver;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Høres deilig ut. Vi pleier egentlig alltid å ta en 14 dagers tur i jan/feb hvert år til Thailand, men i år tror jeg kanskje ikke det blir noe av. Muligens heller en langhelg til London eller Paris :)

Skal til London 5 dager alene i uke 12 ;) Forrige gang bodde jeg i Australia, og reiste landet rundt i 2 måneder av graviditeten før vi dro hjem :) Var også i Kuala Lumpur noen dager på mellomlanding :)

Vi hadde en fin tur til USA i sommer, som en avslutning på livet med bare oss to, det var også der lille ble unfanget ;-) Så vi har ingen planer om tur i fremtiden, bortsett fra en liten ferietur til neste sommer igjen :)
Vi laget også denne babyen i USA :P Hehe

Skal til gran canaria i november :) 18 uker på vei da :)

Heldiggriser som skal ut og reise!
Vi har ikke råd til noen ferieturer før neste sommer igjen, totalrenoverer et hus nå, og har ikke råd til noen annet egentlig.

Back
Topp