Thailand

skattenminimagen

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Om 6 dager reiser vi til Thailand! WEeeeeee grugleder meg;) Det blir deilig å komme seg ned dit, men veldig spent på om Amelia kommer til å like dette!emoticon

Noen andre som skal reise laaaaangt med småen?

Åååå så spennende!!! :) Hvor i Thailand skal dere og hvor lenge skla dere være vekke?

Ååå, jeg er sååå misunnelig!!emoticon
Det kommer nok til og bli helt fantastisk!
GOD TUR! Og kos dere masse masseemoticon

vi skal til Krabi, og være der i 16 dager! Spennende, kofferten er pakket med ALT en baby måtte trengeemoticon

Kos dere såååå masse!! :) Er så fint der :)

Her skal vi på første sydenturen i slutten av august!emoticon Det er bursdagsgave til min kjære og meg selv, siden vi har bursdag dagen etter hverandre! Gleder oss enormt! Blir spennende å ha med snuppa på sin første tur..

Dere må ha en superduper tur! Thailand høres fantastisk fristende ut!

Aah, heldiggris. Det kunne jeg tenkt meg også ;) God tur, og kos dere masse, masse!

Tusen takk, ja kose oss skal vi jomenimeg klareemoticon

Åh, så fantastisk! Det blir nok veldig godt kan jeg tenke meg :D

Vi har alt vært 9 dager i spania, det var herlig det! :)

Men et lite tips er å kjøpe og ta med deg gem collette til baby på turen :) Vi fikk råd fra apoteket at det er noe man bør ha med på sydenturer med babyer, og visst ble det brukt. Snuppa mistet mye matlyst i varmen, og var heller fysen på kald drikke. I gem'en er det jo masse næringstoffer, så da var det ikke noe krise at hun ikke spiste mye, så lenge hun fikk i seg det :) Gull verdt, for oss iallefall! :)

Ååååhh...det hørtes fantastisk ut!!
Gooood tur og kos dere glugg ihjel!!emoticon

Back
Topp