Thailand

*lottalus*

Glad i forumet
Er det noe man MÅ ha der?[8D]
Til barn f.eks og gjerne voksne også om det er noe spennende[:D]
Til jenter har de jo mange fine kjoler f.eks.. Men noe mer?[:)]

Kjenner noen som skal og har fått beskjed om og skrive ønskeliste[8D]
Men litt vansklig når jeg aldri har vert der, eller har planer om å reise dit[8D]

Har gutt og jente[;)]

de har masse fint til små jenter , gutter så er det masseav kopi kortar amet shorter og shorts og masse kopi kjoler til jenter

på et kjøpe senter som heter tesco lotus så har de masse skjønne flotte kjoler til småjenter for 40 kr, kjøpesenter big C har masse tøffr sko ca 40 kr ,spesielt til jenter , ellers lurt å skrive cm på føttene slik for sko størrelsen stemmer ikke , sinnsykt masse skjønne sko til jenter der nede , husk ingentin er kvalitet[;)]

Jeg syns ikke det var noe der jeg måtte ha, men hadde jeg reist dit igjen, skulle jeg få sydd meg en kjole, uten tvil [:)]

Det er mye fine sko. Ds spill til ungene, hvis du har store nok unger. Masse kopiklær av ymse kvalitet.
Jeg ville hatt Ole Brumm nudler fra Tesco[:)]

ORIGINAL: Villemoen

Bamboo Island og ei Singha pils hadde jo ikkje vore å forakte..

SIGN!!

Ellers så er jo Phranang også et sted man MÅÅÅ ha, men kan ikke kjøpes da[8D][8D]
Ellers syns jeg det var kjekt å bare kikke, blir fort lei "jallashoppinga".

ORIGINAL: Maanda

ORIGINAL: Villemoen

Bamboo Island og ei Singha pils hadde jo ikkje vore å forakte..

SIGN!!

Ellers så er jo Phranang også et sted man MÅÅÅ ha, men kan ikke kjøpes da[8D][8D]Ellers syns jeg det var kjekt å bare kikke, blir fort lei "jallashoppinga".

Tja, er jo berre å kjøpe stor nok koffort det [8D]

Jeg har kjøpt masse t-shirts og tenniskjoler til jentene, alt av kopivarer og det har holdt i vask etter vask [;)]. Tykk og god kvalitet! Ellers er det mye jalla, så jeg har stort sett kjøpt det jeg VET holder..

Disse f.eks, i marineblå, hvite, lysrosa og mørkrosa..[8D]

ORIGINAL: Pelotte

Jeg har kjøpt masse t-shirts og tenniskjoler til jentene, alt av kopivarer og det har holdt i vask etter vask [;)]. Tykk og god kvalitet! Ellers er det mye jalla, så jeg har stort sett kjøpt det jeg VET holder..

Disse f.eks, i marineblå, hvite, lysrosa og mørkrosa..[8D]

Naaaaw, herlige jenter!!

Back
Topp