THAILAND

Leverihåpet

Gift med forumet
Jeg vil bare benytte annledningen og ønske dere alle sammen en Riktig God Jul...

Og ett Riktig Godt Nyttår...

Tusen takk for all støtte dette året og håper dere er like støttende neste år.
Kos dere masse med store og små.
Nå reiser jeg og min kjære mann på forsinket Bryllupsreise i 3 lange nydelige uker
til Thailand.
Avreise er lørdag, men jeg drar mot østlandet i morgen skal bare innom en venninde på veien for enn natt.
Ha en flott julefeiring..

Stor klem

Ååhh,høres perfekt ut å dra tre uker til Thailand nå i mørke tiden[:D][:D]
Dere fortjener turen,håper dere får en fantastisk nydelig bryllupsreise,og at turen gjør godt for kropp og sjel[:D][:)]

God tur,og ha en riktig god jul[:)]

Thailand høres veldig digg ut.
Dere får ha en riktig god tur og pleie hverandre og kjærligheten. [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Nesing

Kos dere stort på bryllupsreise i Thailand! Håper dere får en uforglemmelig ferie! [:D][:D]

Kooos dere!!![:D]

Ha ein kjempefin tur og nyt ferien og kvarandre! God jul og godt nyttår til deg og! Virkelig velfortjent med ein slik ferie for deg etter alt slitet du har vore gjennom dette året! [:)]

ORIGINAL: Nesing

Kos dere stort på bryllupsreise i Thailand! Håper dere får en uforglemmelig ferie! [:D][:D]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Ha ein kjempefin tur og nyt ferien og kvarandre! God jul og godt nyttår til deg og! Virkelig velfortjent med ein slik ferie for deg etter alt slitet du har vore gjennom dette året! [:)]

ORIGINAL: ..Lykke..

Ååhh,høres perfekt ut å dra tre uker til Thailand nå i mørke tiden[:D][:D]
Dere fortjener turen,håper dere får en fantastisk nydelig bryllupsreise,og at turen gjør godt for kropp og sjel[:D][:)]

God tur,og ha en riktig god jul[:)]

Signerer.

Back
Topp