Thailand-tips

Raskatte

Elsker forumet
Vi vurderer ferie til Thailand neste år, mars eller noe med family. Vil gjerne dra til ett rolig idyllisk sted med fine strender. Men vi vil også at det skal være litt aktiviteter der og ikke være helt dødt. Vi har tidligere vært i Phuket, Bangkok, Krabi og Koh Samui- så kunne tenkt oss ett nytt sted egentlig..Noen som kan anbefale noen steder??
Har vært inne på tankegangen om Khao Lak, men hørt at det blir veldig rolig sted på grensen til kjedelig. Vil jo kunne ha mulighet til noe liv og shopping osv.. .

vi skal til jomtien er planen,tar med bilstolen,evt leier da kan vi kjøre til tigerpark og mye mye annet!! vi skal leie privat,men de leier også ut til alle. www.jomtien.no

Vi skal til Phuket. Vært i phuket og Koh Samui før. Men også hatt lyst til å dra til Krabi og Phi Phi. Syns det er greit å holde seg unna de minste stedene når vi reiser med en så liten gutt for første gang.

Koh lanta, fine strender, barnevennlig og roligt sted, rek. for barnefamilier... skal dit neste år med familie, skal også ta utflykt til phi phi en dag.

Takk for tips! Synes det er litt vanskelig dette her, vil gjerne ha litt aktiviteter og liv på stedet også [:D]

Anbefaler Koh Tao! Vært der noen ganger nå og har en kompis som bor der og jobber som dykkeinstruktør.. Er en ganske liten øy, med bare en hovedvei som går tvers gjennom øya. Ligger 2 timer unna Koh Samui, men er vanvittig mye bedre (synes jeg, hvertfall).

Man slipper også slitsomme selgere som skal pushe på deg alt og ingen som selger ting på stranda. Utrolig deilig!

Ser liksom ikke greia med å gidde å reise så langt for å ligge på lappeteppestrender og reise rundt med ørten andre turister, så holder meg unna Krabi, Phuket og sånt.. Finnes jo mye finere steder i området [:D]

jeg vil anbefale dere å reise til hua hin, det er en fantastisk plass. Jeg var der i 1 mnd helt fantastisk=)

Back
Topp