TGIF

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Her startet dagen 7, Marcus sov hele natten alene.
Nå sitter han og ser på litt tv mens jeg oppdaterer meg her, og før vi skal gå i bhg og jeg videre te mamma.

Sambo har bursdag i dag, skal feire bare oss to alene i kveld og kose oss, og neste helg kommmer hele slekta hans og mine foreldre.

Marcus skal på avlastninga te i morgen.

Her startet dagen ti over seks.... litt i tidligste laget synes jeg der jeg sjanglet inn på gjesterommet... og inne fra rommet til Johanna hørte jeg Ole Aleksander Fili-bom-bom-bom.... Frøkna kom inn til oss da vi var ferdige med morgenpuppen, så lå vi og kosa litt alle tre før barnehage.

Nå sover August i vogna ute i regnværet... takk gudskjelov det regner... det snødde i morges! [:'(] Jeg skal bare spise litt frokost, så er det pakking som står på timeplanen. Hørte et fly tidligere, så da er ike flyplassen stengt i dag i alle fall [8D] G "snakket" med både Widerøe og SAS i går, og begge sier at det er helt uproblematisk å endre billettene våre om flyene ikke går - vi får alltids plass på neste fly

Håper det ordner seg, lenemor![:)]

Jeg har hatt en hektisk morgen, så nå slapper jeg av litt. Skal avgårde om ikke så lenge for å prøve å finne noe fint jeg kan bruke i konfrimasjon i helga - håper det blir noe jeg virkelig liker og ikke noe som "kan gå an".

Deretter er det jobb og så blir det vel henting av barn på sfo og barnehage - dersom mannen min må jobbe overtid, slik det ser ut nå. Går nå greit det - det er jo FREDAG[:D]

Men fy som jeg gleder meg når kvelden kommer og barna er i seng[:D]

ja, endelig fredag!! og formen er heller laber.. men er bedre i dag enn i går.. den smellen i hodet sitter godt i i grunn.. orker egentlig ikke sitte her. og har i grunn heller ikke helt lov.. men det er noe som heter avhengighet..............[8|][8D]

i helgen skal jeg ta med meg jentene til sandvika.. om jeg orker.. malin og julie fikk gavekort på build a bear butikken til jul, så det skal de få nå.. det lå nemlig litt i kortene at de skulle lage dem med jenta til søskenbarnet mitt nemlig, også har vi ikke hatt tid før nå.. siden jeg sov godt da jeg først sovnet i går.. så satser jeg på at det fikser seg til i morgen.. malin gleder seg sånn, også skal Morten ut å sykle noen mil med naboen, så da er det kjekt å aktivisere jentene littegranne.. [:)]

ingen store planer i dag.. jeg skal også droppe trening i dag, hodet mitt skal ikke skakes så mye.. så skal holde meg i ro i helgen, så kan jeg starte på ny frisk til uka.. [:)] satser på at det blir bra![:)] egentlig burde jeg vasket vinduene.. har liksom planer om å gjøre det HVER dag.. men kommer aldri så langt gitt.. [:'(] tror heller jeg skal hente malin litt tidlig.. sånn rett etter tomåltidet, hun var så sliten i dag morges, men insisterte på bhg, så da henter jeg henne heller litt tidlig[:)]

lenemor: krysser fingrene for at flyplassene holder seg åpne over helgen, slik at dere kommer dere østover.. men også sydover, for dere skal vel ditover nå snart, skal dere ikke?[:)]

Da har jeg akkurat kommet hjem fra frisøren!! [:D][:D][:D][:D] Fantastisk! Så genialt at de har massasjestol! For da fargen skulle virke så nøt jeg herlig massasje!!! mmmmmmmmm nice! Broren min har passet Aslak mens jeg har hatt tid for meg selv! ETTERLENGTET og nødvendig!

Vi skal hente Solveig tidlig i dag tenkte jeg.. må få ordnet en gave.

Back
Topp