ja, endelig fredag!! og formen er heller laber.. men er bedre i dag enn i går.. den smellen i hodet sitter godt i i grunn.. orker egentlig ikke sitte her. og har i grunn heller ikke helt lov.. men det er noe som heter avhengighet..............[8|][8D]
i helgen skal jeg ta med meg jentene til sandvika.. om jeg orker.. malin og julie fikk gavekort på build a bear butikken til jul, så det skal de få nå.. det lå nemlig litt i kortene at de skulle lage dem med jenta til søskenbarnet mitt nemlig, også har vi ikke hatt tid før nå.. siden jeg sov godt da jeg først sovnet i går.. så satser jeg på at det fikser seg til i morgen.. malin gleder seg sånn, også skal Morten ut å sykle noen mil med naboen, så da er det kjekt å aktivisere jentene littegranne.. [:)]
ingen store planer i dag.. jeg skal også droppe trening i dag, hodet mitt skal ikke skakes så mye.. så skal holde meg i ro i helgen, så kan jeg starte på ny frisk til uka.. [:)] satser på at det blir bra![:)] egentlig burde jeg vasket vinduene.. har liksom planer om å gjøre det HVER dag.. men kommer aldri så langt gitt.. [:'(] tror heller jeg skal hente malin litt tidlig.. sånn rett etter tomåltidet, hun var så sliten i dag morges, men insisterte på bhg, så da henter jeg henne heller litt tidlig[:)]
lenemor: krysser fingrene for at flyplassene holder seg åpne over helgen, slik at dere kommer dere østover.. men også sydover, for dere skal vel ditover nå snart, skal dere ikke?[:)]