Tfk x4

Ingen (8
Vurderer sterkt å kjøpe denne med multi x bag! ..det eneste jeg lurer på er om de framhjulene er hakket for små for norsk vinterføre :)
Ny modell (tror jeg), som ikke finnes på det norske markedet enda, men som visstnok skal komme :)

Vedlegg

• 1421190859987.jpg
    1421190859987.jpg
    74,4 KB · Visninger: 55
Oioioi! Jeg har tfk joggster twist og er superfornøyd, men fikk veldig lyst på denne! Får se til nestemann;)

Ingen (8
Vurderer sterkt å kjøpe denne med multi x bag! ..det eneste jeg lurer på er om de framhjulene er hakket for små for norsk vinterføre :)
Ny modell (tror jeg), som ikke finnes på det norske markedet enda, men som visstnok skal komme :)
Ser ut som hjulene er like store som på den "vanlige" tfk?

Ja, det ser ut som forhjulene er like store som på den vanlige joggster twisten. Hadde den til første barnet og var fornøyd med den, men nå sikler jeg på denne X4 da xsmile8

Ser jo bra ut og tfk har jo veldig gode vogner. Du får kjøpe den og fortelle oss om den er noe

jeg er også nysgjerrig på denne :-) hvor selges den? må den bestilles?

Må bestilles fra Tyskland. Ganske ny vogn, så den er ikke kommet til Norge ennå :)

hvordan gjør man dette da? må man dra innom en butikk og bestille via dem eller bestille selv på nett? takk for svar forresten :-)

Du må bestille fra en tysk nettbutikk. Vet mange bruker kiddies24.de, men det finnes flere.
Når du registrerer deg på feks kiddies24 så vil den tyske momsen på 19% bli trekt fra prisen. Så betaler du norsk moms på 25% når vognen kommer til Norge.
Jeg er skikkelig dårlig på å forklare så legger ved en link der det står litt mer utfyllende xsmile8
http://e24.no/privat/rettigheter/forbruker/sparte-5-000-kr-paa-vogn-og-sete/10018976

hvordan gjør man dette da? må man dra innom en butikk og bestille via dem eller bestille selv på nett? takk for svar forresten :-)
Jeg har bestilt selv fra kiddies24 og er storfornøyd. Gikk kjemperaskt (selv om de ikke hadde inne den ene tingen keg bestilte) og jeg sparte maaange tusen :)

Jeg har denne. Ser tråden er litt gammel. Så gi heller en lyd her om noen vil vite litt om den :-) Har den med multi x bag.

Jeg har denne. Ser tråden er litt gammel. Så gi heller en lyd her om noen vil vite litt om den :-) Har den med multi x bag.

Er den bra? Har selv joggster twist og er veldig fornøyd, men fire hjul er jo gull:)

Back
Topp