tfk vogn

mammatilverdensbeste

Glad i forumet
noen som har tfk vogn?
jeg kjøpte tfk joggster x for 3 uker siden, og etter 2 uker så ble 2 av 4 glidelåser ødelakt! (er sånn glidelåsregulering i ryggen)
noen andre som har hatt problemer med dette? jeg skulle få nytt på butikken da, men vurderer å høre om jeg kan få bytte den inn, den er jo nesten ikke brukt, og viss dette er et vanlig problem så vil jeg ikke ha vognen:S men liker den veldi godt da!

Jeg har joggster Twist med glidelås system, men ikke hatt noe problemer med det. Hmm...kjedelig da! Brukt den mye i 1,5 år som sportsvogn.

Har ikke hatt noe problem med glidelåsene!![:)]

ORIGINAL: mammatilgullgutten

Vi har den vogna og aldri hatt noe problemer med det!
Men de sa til oss at vi alltid måtte passe på at de var helt nede,eller oppe[:D]
Beste vogna jeg har hatt,ville aldri ha byttet den til noen andre[:D]

ja de sa de til meg også når jeg kjøpte den.. men glidelåsen ble ødlakt når jeg skulle dra den opp liksom:S først den ene, så den andre rett etterpå:S

ORIGINAL: *MaRgArItA*

ORIGINAL: mammatilverdensbeste

Vi har den vogna og aldri hatt noe problemer med det!
Men de sa til oss at vi alltid måtte passe på at de var helt nede,eller oppe[:D]
Beste vogna jeg har hatt,ville aldri ha byttet den til noen andre[:D]

ja de sa de til meg også når jeg kjøpte den.. men glidelåsen ble ødlakt når jeg skulle dra den opp liksom:S først den ene, så den andre rett etterpå:S

Kjedelig! Men det er en utrolig god vogn.Så kan jo håpe det bare var noe galt med din. Og når du får nye så skjer det ikke igjen?[:)]
Jeg merket utrolig storforskjell idag,for jeg brukte emmaljunga vogna mi og den var så tungog trille,tfk kan du jo bare trille med lille fingeren[:D]
Håper det ordner seg for deg,og du blir fornøyd igjen. Det skal ikke være slik at de ryker!!

ja jeg håper det ikke sjer igjen:) for vogna er jo kjempe god å trille:)

ORIGINAL: LiljaLilly

Aldri hatt problemer med glidelåsene.
Men jeg har ikke jogster x da - har joggster twist, men glidelåssystemet er sikkert likt.

Jeg oxo har twist, og er SUUUUUPER fornøyd. [;)]

ORIGINAL: mammatilverdensbeste

noen som har tfk vogn?
jeg kjøpte tfk joggster x for 3 uker siden, og etter 2 uker så ble 2 av 4 glidelåser ødelakt! (er sånn glidelåsregulering i ryggen)
noen andre som har hatt problemer med dette? jeg skulle få nytt på butikken da, men vurderer å høre om jeg kan få bytte den inn, den er jo nesten ikke brukt, og viss dette er et vanlig problem så vil jeg ikke ha vognen:S men liker den veldi godt da!

Jeg bestilte meg Joggster X hos Barnas hus i Trondheim. Når vognen endelig kom etter mye styr så anbefalte innkjøp-sjefen der at jeg ikke kjøpte den vognen pga så mye reklamasjoner på denne vognen. Synd vi ikke snakket med denne damen når vi bestilte[8D]..men men....

Så hun anbefalte oss Joggster twist og så glad jeg er for det valget. Ikke noe feil og ei herlig vogn!!
Selv om jeg synes at X-vognen er litt stilligere,men vi er strålende fornøyde ivertfall.

Tilbake til spørsmålet ditt så har jeg ikke brukt sportsdelen enda,så det kan jeg ikke svare på.
Men jeg har krevd å få byttet den,og bytt den til Twist[:)]

ORIGINAL: *MaRgArItA*

[:)]

Back
Topp