Tfk søskenvogn

jippiapril

Nr 3 i magen :)
Har så lyst å kjøpe denne. Selges jo billigere på tyske nettsider enn på finn! Hvilken nettside kan anbefales? Å kan det forsvares å kjøpe denne, i stedet for en billig brukt carena f.eks.....? :)

Bestilte også på kiddies24.
Kommer an på hvor mye du har tenkt å bruke den. Jeg er kjempeglad for at vi kjøpte den. Den har blitt brukt her i alle fall. 2 år mellom dem akkurat. Så håper vi å få solgt den for ca samme pris. Må vi ned enda mer, har vi likevel ikke betalt så mye for en fantastisk vogn:)

(Men hadde vi bare skulle brukt den i noen få tilfeller kunne vi heller kjøpt en billigere)

detnyenicket skrev:
Bestilte også på kiddies24.
Kommer an på hvor mye du har tenkt å bruke den. Jeg er kjempeglad for at vi kjøpte den. Den har blitt brukt her i alle fall. 2 år mellom dem akkurat. Så håper vi å få solgt den for ca samme pris. Må vi ned enda mer, har vi likevel ikke betalt så mye for en fantastisk vogn:)

(Men hadde vi bare skulle brukt den i noen få tilfeller kunne vi heller kjøpt en billigere)

Enig i alt, bare at jeg har 1,5 år imellom:)

Utrolig fornøyd med den vogna! :) ..jeg bestilte fra kiddies.24, storfornøyd med de også! Bestilte vogna til Sverige, og den kom på 1 uke. :)

Jeg står mellom TFK Twinner Twist Duo og denne fra Køpbarnvagn.se

http://www.kopbarnvagn.se/shop?funk=visa_artikel&artnr=IT-512L Hvis dere ser filmen, så synes jeg den ser genial ut...

TFK er en genial vogn, men lønner seg ikke å kjøpe i Norge nei... Kiddies 24, så ut til å ha den billig :) med alt det ekstra jeg ville ha, så ble det vel 7500... inkl frakt til norge

Anbefaler å kjøpe fra kiddies24.de :)

Back
Topp