Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja baggen virker super og er ikke i tvil om at vi skal ha den - er bare så usikker på om vi klarer oss med bare den, men så føles det så meningsløst å kjøpe to baggerHar brukt den hele veien med vesla. Født i juni i fjor og bruker den enda. Super bag![]()
Hvorfor tenker du Evt to ?Ja baggen virker super og er ikke i tvil om at vi skal ha den - er bare så usikker på om vi klarer oss med bare den, men så føles det så meningsløst å kjøpe to bagger![]()
Hvorfor tenker du Evt to ?
Spør før jeg lurer
Har brukt min mulitx siden nyfødt til min på 3 mnd. Sammens med tikafu regntrekk (ble ikke så åpen i kalesjen når det blåste/regnet, og genial med den store bremen en kan brette bak. )
Ahhh, skjønner.Har hørt noen synes den ikke er lun nok, og derfor bruker quickfix de første mnd. men virker som mange bruker den helt fra starten av også, finnes alltid ulike preferanser og meninger. Selv synes jeg det virker bortkastet å kjøpe to bagger dersom MultiX er like god til nyfødt![]()
Ahhh, skjønner.
Syntes også den er litt vel åpen. Men på vindfulle dager/ regnfulle dager bruker jeg tikafu regntrekk. Har du sett de? Se på de Evt- syntes det er genialt med den bremen- bretter denne opp om det er veldig varmt/ vinden/regnet avtar litt![]()
Takk for tipset! Skal se på de![]()