tfk jogster

Jeg er i alle fall veldig fornøyd med min tfk joggster twist :)

Ny ligger vel på rundt 6-7tusen. Og det tror jeg er kun sportsdel .

Kjøpte brukt jeg. Sportsdel og bag 2500kr .

oki. hva ligger de på i pris for det er både bag å sittedel? og adapter til barnesete?
Kommer litt an på hvilken bag du skal ha, quick fix eller multi x. Multi x er ca en tusenlapp dyrere, men kan brukes som sittedel vendt mot deg og fra deg. QF kan kun brukes som bag. Anbefaler deg å sjekke feks finn.no etter brukt vogn om det er aktuelt, kan få fint brukte vogner til en grei pris :) ellers så kan du jo google og sjekke litt priser.

Angra veldig på at jeg hadde bestilt en annen når jeg fant den.

Vi har hatt tfk som sportsvogn og har vært superfornøyd. Avhengig av håndbremsa og den er fortsatt så stor at treåringen kan sove i den. Vi bestilte fra kiddies24. Har også hatt søskenvogna til tfk, som også er bestilt på kiddies. Helt genialt. Når vi da solgte den fikk vi igjen nesten det samme. (ikke helt, men nok til at den ikke hadde kostet oss så mye)

Vi bestilte fra kiddies og var kjempe fornøyde!! Fikk svar på mail med spm samme dag og ting gikk raskt. Det er mye billigere enn i Norge!! Har hørt noen hevde at man ikke får hjelp av norske barnebutikker ved evnt problemer, det er IKKE vår erfaring. De få tingene vi har lurt på, har babyshop svart og hjulpet oss med :)

Vi har Joggster III (jeg ville ha de store hjulene), og er fornøyd. Har svingbart forhjul, og det eneste minuset er at det kjører seg fast litt for lett.
Med 3 hunder var jeg avhengig av håndbremsen, den er gull. Også pga bekkenløsningen som fortsatt sitter i, så slipper jeg å slite ut bekkenet på å holde igjen vogna i nedoverbakker.
Har multi-x bag, den anbefales!

Superfornøyd med min! Så lett og god:) anbefaler å betale litt ekstra og få multi x bagen, er så verdt d når ungen begynner å bli litt større, m enda for liten til sportsdelen...vår er masse brukt:)

Har jogger III men har ikke fått prøvd den enda. Men kjennes veldig go ut. Betalt 500 kr for den. Like go som ny:)

Back
Topp