Tfk joggster twist!-, dårlig /bra??

Har fått tak I en tfk joggster twist vogn og kikket på tester av den.
Til min store skrekk står d at den kom dårligst ut på flere tester da skumdelen på bøylen til sittedelen er lett å spise/løsner lett- ergo kvelningsfare

Det stod at den var ustabil på ulendt terreng og kunne klappe sammen ved bruk ?????
Kjempe stressa .....
Trodde dette var en mega bra og god vogn jeg!!!

Jeg vet at den har kommet dårlig ut i kvalitetstest, men Stokke fikk også slakt i den testen!
En 3-hjuls vogn vil aldri bli like stødig som 4!
Jeg har tfk og har til nå vært veldig fornøyd. Den er litt vinglete på en ugjevn grusvei, men låser fremhjulet så funker den veldih fint igjen. Må være litt obs opp og ned fortauskanter, da den vingler litt, men det må man med alle 3-hjuls vogner!

Sniker fra juni/juli:)

Har hatt TFK til tre av fire barn her og aldri opplevd vogna som hverken ustødig eller dårlig. Om vogna skal klappe sammen, må den være feil oppslått/satt sammen:p Vi har brukt vogna mye på skogsveier og ulendt terreng, og kan ikke se for meg at noen annen vogn kan være særlig mye bedre. Men så er det jo med vogner da, smaken er som baken:)

Jeg vet at den har kommet dårlig ut i kvalitetstest, men Stokke fikk også slakt i den testen!
Jeg har tfk og har til nå vært veldig fornøyd. Den er litt vinglete på en ugjevn grusvei, men låser fremhjulet så funker den veldih fint igjen. Må være litt obs opp og ned fortauskanter, da den vingler litt, men det må man med alle 3-hjuls vogner!

Jeg tenker også at 3 hjul alltid vil vere litt mer ustødig!
Babyjogger fikk veldig skryt !
Men rart de produserer tfk om den er så dårlig som de skal ha det til..Da bør de jo slutte med den!
Skulle tro den var bra!

Hva test var det du mente ? En svensk ?
Denne: http://www.nrk.no/livsstil/populaer-barnevogn-far-stryk-i-test-1.11194226

Vi har TFK og er fornøyd med den! Ja den er litt mer ustødig enn en med 4 hjul innemellom og kan være tung å dytte på snø.. Man må passe på opp og ned kanter og ikke bare kjøre på forhjulet. Ellers er det en kjempe god vogn å trille, den er smidig, lett og god å holde i.. Veldig fornøyd med at det er håndbrems:)

Frøkna mi på 9 mnd har akkurat plass i bagen enda. Sønnen brukte den til han var 8 mnd:) Men her har jo størrelsen på barna mye å si, samt den motoriske utviklingen:)

Ja!
Sportsdelen bør de vel vente med til de sitter selv !
Har jo sånn ekstra sitte innlegg til vogna da!
Men nå har jeg lammeskinnspose I og den tar jo litt plass. ...fyller nok en del i side denne er smalere ! Rekne med at jeg kan ta den ut nå når det blir varmere !
Teppe i bunn og et godt teppe el dyne må hjelpe tenke jeg!
Han er snart 6 mnd og sitter ikke enna

Jeg har denne vognen og jeg er superfornøyd. Den har også fungert utmerket i skogen, mye bedre enn andre vogner jeg har prøvd!

Vi har den. Har hatt den til to barn, og er kjempefornøyde! Ville aldri bytta den mot en stor og tung firehjuling. Vi har en Emmaljunga Edge duo til sovevogn på verandaen, men den står best helt rolig, synes vi. TFK'en er enkel og grei både å trille og å frakte i bil. Mannen synes også den er helt super.
Så babyen kan spise opp bøylen, altså? I så fall bør foreldrene se litt hyppigere til barnet sitt. Btw har vi aldri brukt den bøylen... :-)
Og nei, den klapper aldri sammen. Mon tro hvem som har utført den testen :wacky::happy:

Vi har den. Har hatt den til to barn, og er kjempefornøyde! Ville aldri bytta den mot en stor og tung firehjuling. Vi har en Emmaljunga Edge duo til sovevogn på verandaen, men den står best helt rolig, synes vi. TFK'en er enkel og grei både å trille og å frakte i bil. Mannen synes også den er helt super.
Så babyen kan spise opp bøylen, altså? I så fall bør foreldrene se litt hyppigere til barnet sitt. Btw har vi aldri brukt den bøylen... :-)
Og nei, den klapper aldri sammen. Mon tro hvem som har utført den testen :wacky::happy:

Haha ,ja virker litt rart at vogna blir solgt om den skulle være så farlig som de gir uttrykk for ....:-)
Vi har kjøpt vogna og den er en drøm å trille!

Har fått tak I en tfk joggster twist...
Jeg vet at den har kommet dårlig ut...
Sniker fra juni/juli...
Vi har TFK og er fornøyd med den...
Jeg har denne vognen...
Vi har den....

Hei :) Dere som har denne vogna kan kanskje svare meg på noe :) Har nettopp kjøpt den med multi x bag. Problemet er at jeg synes baggen er veldig vaglete oppå understellet, virker litt løs i adapterene liksom. I butikken sier de det skal være sånn som en naturlig demping, men jeg ser heller for meg en baby som våkner av at jeg triller over en dørstokk fordi baggen da vipper opp og ned... Sitter baggene deres bom fast på understellet, eller er de løse og kan "vugges" når de er festet? (I butikken er det kun sportsdelen som er utstilt, så får ikke sammenlignet med en annen vogn heller)

Hei :) Dere som har denne vogna kan kanskje svare meg på noe :) Har nettopp kjøpt den med multi x bag. Problemet er at jeg synes baggen er veldig vaglete oppå understellet, virker litt løs i adapterene liksom. I butikken sier de det skal være sånn som en naturlig demping, men jeg ser heller for meg en baby som våkner av at jeg triller over en dørstokk fordi baggen da vipper opp og ned... Sitter baggene deres bom fast på understellet, eller er de løse og kan "vugges" når de er festet? (I butikken er det kun sportsdelen som er utstilt, så får ikke sammenlignet med en annen vogn heller)

Baggen sitter bom fast, og kan ikke "vugges". Men vi har den vanlige baggen, ikke multi x, så den har jeg ingen erfaring med.

Kom over en video på facebook fra ei som hadde samme spørsmålet. Der svarte folk at det skulle være slik..:)

Kom over en video på facebook fra ei som hadde samme spørsmålet. Der svarte folk at det skulle være slik..:)

Å? :) Har du link til videoen så kan jeg se om det er slik som på min? :)

Her har jeg filmet vogna mi :) Ser det bra ut eller er noe galt? :P

Vi har den vanlige bagen, og den sitter bom fast! Har ikke erfaring med multi x bagen dessverre.. Vi har byttet til sportsdelen, og den er jo sånn vuggbar:p

Å? :) Har du link til videoen så kan jeg se om det er slik som på min? :)
Finner det ikke igjen :/ Ble lagt ut på en gruppe som heter Barnevogner på fb. Har selv bugaboo og det er bevegelig på min også. Tror det er meningen for å "dempe"?

Back
Topp