TFK eller OTH????

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Hvis du skulle velge mellom Tfk eller Oth, hvilken hadde du valgt og hvorfor?

Nå har jeg aldri prøvd oth, men jeg har tfk. 
Som bagvogn elsker jeg tfk. Som sportsvogn har jeg noen ting jeg irriterer meg litt over. 
Jeg syns det er slitsomt med disse glidelåsene for å heve/senke ryggen. Når ryggen er helt nede på sportsdelen så kommer man ikke til den lille kurven under.  Jeg skulle gjerne hatt en fotbrems i tillegg til håndbremsen. For om jeg har snuppa i armene, og skal legge henne i vogna, så er det av og til frustrerende og ha en vilter unge i armene samtidig som jeg må frigjøre armene for å sette på håndbremsen. 
Utover det er den veldig god å trille :) 

oth. har den og elsker den. Hovedforskjellen ser du på begge vognene ang finesser osv. Samt jeg syns tfk er grisestygg

Andre ???
Kommer man til kurven under når man har lagt ned ryggen på sportsdelen??

Jeg elsker tfk. Har ikke prøvd den andre. Vi er ganske lange, og alle vognene jeg noengang har trillet untatt tfk, går jeg og sparker i for hvert skritt. Utrolig irriterendes. Så har den mange ledd man kan sette håndtaket i, så den passer for alle. Den er veldig robust, men tar allikevel ikke stor plass når den blir lagt sammen. Jeg er heller ikke skikkelig fan av de glidelåsene til å ta opp og ned ryggen, men jeg har bedre tek på det nå enn med en gang. Kjipt ikke å komme til under ja når ryggen er lagt ned. Men har aldri savnet fotbrems, helt fantastisk med håndbremsen. Den tar jeg også inn litt hvis jeg skal ned en veldig bratt bakke, så er det ikke så vanskelig å holde igjen vogna.

Jeg ville valgt OTH, har hatt 2 av den og syns ryggjusteringen er genial, den er lun, lett og trille, lett å legge sammen. Blir litt lang sammenlagt, men også helt flat.

TFK syns jeg er ltfor stor og ruvende, og leg liker heller ikke den firkantede kalesjen. Hadde de lagd kalsjen som på duovognen hadde den blitt mye finere. Liker heller ikke glidelåsjusteringen på ryggen(har hatt det på easywalker, og syns det var klønete å justere ryggen på den måten.

OTH, men dette er også den eneste vogna jeg har erfaring med. Den er helt fantstisk å trille, den er fin å se til, barnet sitter veldig godt kalesjen er helt genial med tanke på sol og vind, da den kan trekkes ned i alle retninger. TFK synes jeg virker veldig klumsete og den kalesjen er seriøst lite fin... Veldig stor og firkantet som ble nevnt over her. Det eneste jeg savner med OTH er at vognen ikke kan snus i begge retninger slik at jeg kan se barnet. Men det vet jeg ikke om TFK kan heller

Back
Topp