Tfk bag

chmukka

Andre møte med forumet
Noen av dere som har erfaring med multi x og Quick fix bag til tfk? Fordeler/ulemper?

Google frumaela :) hun fikk sponset en slik bag og har delt erfaringer

Sent from my iPhone using BV Forum

Har hatt qf bagen og var veldig fornøyd. Vurderte multi x, men fikk ikke den anbefalt pga mange reklamasjoner på den fikk jeg opplyst i butikken. Men den virker Ginial :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har begge og har vært veldig fornøyd! :)
Qf var genial i starten, lun og fin. Multi x var flott når den lille var nysgjerrig og ville mer opp og se, men ikke var komfortabel nok med å bytte til sportsdel ennå.
Tok i bruk sportsdelen ved ca 7/8 mnd (oktober/november), da ble det mye med vinterklær/pose i bag.

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Kan noen forklare meg hva det er dere snakker om her? Skjønner ikkeno jeg :)

Quick fix brukte frøkna til hun var 11mnd. Multi x på shopping fra 7mnd. Nå er hun snart 14mnd og vi har ikke begynt med sportsvogn enda og venter nok til posen må i bruk igjen. Ville ikke brukt multi x til nyfødt men genialt når se blir litt større. Veldig fornøyd med begge:) eneste minuset er de blanke titte hullene på begge sider som gjør at en liten nysgjerrig baby ligger å ser ut istede for å sove. De må vi dekke til. Satt i gå seler når hun begynte å snu seg i quick fixen. Anbefaler kiddies24. Får ny multi x for det de selges for brukt:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan noen forklare meg hva det er dere snakker om her? Skjønner ikkeno jeg :)

To typer bagger til TFK vogn ;)

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Takk for gode tips. Ser ut som at det blir qf i begynnelsen hvertfall. Storebror var nesten 60 cm ved fødsel så ser for meg lillefrø også kan bli lang. Da må jeg nok over til sportsdel til vinteren uansett. :P men meget mulig jeg må ha multi x etterkvart ;)

Back
Topp