Teutonia...?

TGIF

Forelsket i forumet
Hei hei... bare lurer på om det er noen her som har erfaring med Teutonia vogner, Av typen s3? Veldig glad for tilbakemeld dersom dere har erfaring selv eller har hørt andres[:)]

Jeg har teutonia mistral og er veldig fornøyd!
Vet om mange andre som er fornøyd med det merket også.
S3 er det en med 3 hjul?
Er veldig skeptisk til sånne vogner da jeg har opplevd at en har tippet en gang, ville nok anbefalt en med 4 hjul.

Jeg har teutonia spirit s3, synes ikke den er noe ustødig, den er lett å trille og snu retning..Fremhjulet kan også låses.
Den slites fort på understellet da, fordi det ligger ned når vognen legges sammen...
Dumme meg kjøpte brukt vogn da, så den var litt slitt..Men det er ei vogn å anbefale...[:)]

Jeg har teutonia s3, elsker den!![:)]

Den er supergod å trille. Har kjørt på grus, asfalt og snø. Snuppa elsker vogna si og sover som en stein i den. Har mange snedige løsninger og er veeeldig fin!
Har ikke merket at den er ustødig i det heletatt.
Har sportsdelen med en softbag oppi.

Eg har teutonia mistral. Den synes eg har vært veldig god. Tar liten plass når ein skal pakke den i bilen. Den har jo 4 hjul da, men ellers trur eg den er ganske lik S3. Ei venninne av meg har S3 og er veldig fornøyd med den.

Einaste eg ikkje tenkte på når eg kjøpte den, er at den er ganske lav, og at det er kaldere mot bakken. Eg hadde ein sommar baby sist og, så ungen var jo nåkken måneder når vinteren satt inn, så det gikk fint[:)] 

Takk for svar jenrter=) har nå kjøpt vogn, de fristet veldig med gode tilbud på barnas hus her... ble ikke teutonia selvom det enkli var den jeg ønsket meg, men likte veldig godt den jeg kjøpte og så er riktig så fornøyd idag!![:D]

Back
Topp