Teutonia

BOLLAN

Betatt av forumet
Hei, er det noen som har erfaring med teutonia vogner? Jeg har falt pladask for teutonia spirit s3 duo med hardbag! Etter å ha sjekket rundt finner jeg ingen bakdeler med den (bortsett fra prisen da) ! Hehe

Er den bra?

ORIGINAL: BOLLAN

Hei, er det noen som har erfaring med teutonia vogner? Jeg har falt pladask for teutonia spirit s3 duo med hardbag! Etter å ha sjekket rundt finner jeg ingen bakdeler med den (bortsett fra prisen da) ! Hehe

Er den bra?

Sniker[;)]. Den har også sambo og meg kjøpt![:)] Har et par venninner som har den, som er veldig fornøyde!
Sjekk ut www.lilleprinsen.no
Her har vi bestilt teutonia spirit s3 duo med hardbag...samt bilstol, adapter, regntrekk, madrass, myggnetting for 8800,-!!!!

[:)]

ORIGINAL: Nurket79

Er den bra?

Sniker[;)]. Den har også sambo og meg kjøpt![:)] Har et par venninner som har den, som er veldig fornøyde!
Sjekk ut www.lilleprinsen.no
Her har vi bestilt teutonia spirit s3 duo med hardbag...samt bilstol, adapter, regntrekk, madrass, myggnetting for 8800,-!!!!

[:)]

Det som er kjekt med denne butikken, som drives av et ektepar...er at alt de selger, har de erfaring med selv![:)]

Har allerede vært i kontakt med dem [:)]

Var på babyshop i går, der kosta vogna 8500 med hardbag og sittedel! Sinnsykt dyrt!!

Har hørt at en kan få kjøpt adapter ellerno slik at en kan sette maxicosi bilsete i vogna, vet du noe om det? (Kjøpte nemlig bilsete i går)

Har allerede vært i kontakt med dem [:)]

Var på babyshop i går, der kosta vogna 8500 med hardbag og sittedel! Sinnsykt dyrt!!

Har hørt at en kan få kjøpt adapter ellerno slik at en kan sette maxicosi bilsete i vogna, vet du noe om det? (Kjøpte nemlig bilsete i går)

Jepp, det stemmer det! Vi har bestilt adapter til vogn...som settes på understellet! Vi har kjøpt Britax sete, men Maxi cosi bilsete passer også[;)]. Er ganske praktisk har ei venninne av meg fortalt...hvis nurket sover i bilen, er det bare å plassere setet oppå understellet! Og praktisk hvis man bare skal en rask tur inn på butikken[:)]!

Vi og har handlet hos lilleprinsen.no..veldig fornøyde til nå[:)]

Back
Topp