Teutonia spirit S3 - erfaringer?

tralala

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Er det noen som har lyst å dele sine erfaringer med vogna - på godt og vondt?

jeg så på den, men synst den virket kort i ryggen og trang. tenker da på vinteren med pose i.

Jeg har ikke trillet den annet enn i butikken, men synst det virket veldig god.

Hadde den på 1-mann... Stabil og god vogn! Kjempegod å trille... egentlig veldig fornøyd!

Noen flere som har lyst å dele erfaringer?

Jeg skal å se på ei sånn vogn idag sammen med svigersøster, er det noe spesielt vi burde se på?

Jeg hadde den, men var ikke fornøyd. Så å si ingen demping, veldig kort i ryggen, umulig (og da mener jeg virkelig UMULIG!) å komme til i handlekurven. I tillegg synes jeg den var ustabil med lillegutt mot meg, vippet lett.

har denne vogna og har kun vært fornøyd med den.... vurderer å bytte nå som knerten nærmer seg 15 mnd og beggynner å bli litt lang for vogna... bredden har han god plass i[:)]

du kan kjøpe min om du vil-masse ekstrautstyr[;)]

Jeg elsker min. Brukte den hele sommeren når snuppa var 2år, uten at den ble kort i ryggen. Eneste negative jeg har er at den er vanskelig på vinterføre med mye sne, slaps og brøyteskavler. Varekurven er litt trang. [;)]

Du har ikke noe vugging på den, i forhold til f.eks Simo. Så om det er til helt nyfødt ville jeg sett på vogn som fjærer litt mer, det angret jeg på i ettertid med Teutoniaen min..
Ja, kurva er trang under, men ikke umulig. Fordelen ligger da i at det faller ikke så lett ut av den, som med Simo igjen. Brukte Voksi i Spiriten min, ikke noe problem. Men, så er den lav i forhold til mange andre vogner igjen..

Du får tenke over hva du forventer og vil ha av ei vogn:-)

har den å elske den:)

Vi har den me hardbag, og bruke den enda, har enda ganske go plass!!! Bruke egen sydd voksipose, men har å brukt den orginale oppi og suns d går helt fint:) d eneste negative me min e at den har de flate hjulan, så mulig vi kjæms t å kjøp nye hjul, for å få de litt runder!! ellers helt topp på vinterføre:)
Du har vugging og go demping og ei vogn du kan bruk leeeng!!!:)

Men d e jo smak og behag!!!

Har desverre ingenting godt å si om vognen.

Den er forferdelig ustødig..livsfarlig.
Den er veldig liten i sittedelen.
Den er håpløs på vinterføre (flate plasthjul og snø..er ikke en bra kombinasjon).

Vi solgte vognene etter 2 mnd. bruk. Og gikk tilbake til simo kombi.

ORIGINAL: *Solskinnsbolla*

Jeg hadde den, men var ikke fornøyd. Så å si ingen demping, veldig kort i ryggen, umulig (og da mener jeg virkelig UMULIG!) å komme til i handlekurven. I tillegg synes jeg den var ustabil med lillegutt mot meg, vippet lett.

veldig enig![:-] 

Virker som det er veldig enten eller med denne vogna[:)]

Back
Topp