Teutonia S4

Tussi2

Blir kjent med forumet
Hei!
Har akkurat vært en tur i Sverige  på Babyproffsen. Titta litt på vogner. Der hadde de et vanvittig tilbud på en vogn som het Teutonia S4 spirit. Den hadde kostet 7500 og nå kostet den 3500! Det er en kombivogn og den så veldig fin ut.
Det eneste som jeg syntes var litt rart, det var det at det var en såkalt softbag. Veggene på bagen er altså mer myke enn de "vanlige" f.eks Brio-vognene. De hadde jo en stålkant inni trekket langs hele veggen på bagen, men den var liksom mykere da..
Damen i butikken mente at det ble mer og mer vanlig med softbag, men det kan jo bare være et salgstriks også. Men årsaken til tilbudet, var visst at de solgte ut 05-modellene.

Men spørsmålet mitt er altså:
Er det dumt eller lurt med en sånn softbag? I hvis lurt / dumt hvorfor?

Håper på maaange svar.

Hilsen l"ettere forvirra av det store utvalget..."

Hva skal dere bruke da? Bilstol eller bag i bil. Damen i Sverige sa at det var blitt forbudt med bag i bil der, at alle måtte bruke stol, og at det skulle bli sånn i Norge også...?

Eg har kjøpt teutonia vogn og det gjør meg ingenting at eg må kjøpe eit bilsete til nyfødt istedenfor å bruke ein hard bag ifra vogn. Eg likte vognen kjempe godt og den blir jo minimal nårdu slår den sammen så det var jo eit pluss for meg[:D]

Back
Topp