Teutonia Prestige

Skal ikke ha den, men har hatt mistral, som er lik, men litt mindre. VELDIG God vogn, men etter å ha hatt søskenvogn med svingbart forhjul går jeg aldri tilbake til "vanlig" vogn igjen.

Har derfor endt opp med mistral S - fordi jeg elsker teutonia - vil har en som er nett og lett og trille, og som tar relativt liten plass smnlagt.

Håper du velger teutonia. Knallbra vogner!

Eg har kjøpt teutonia og gleder meg til å bruke den :-)

Jeg vil veldig ha den Prestige duo vognen, må nesten ha 4 hjul her i dette området...
Men har lyst på den Fashion vognbag, men så er det så mange som sier at jeg ikke må kjøpe med så liten bag?
fleste rundt meg kjøper emmalgunga, men jeg vil ha Teutonia sin.. Men er int om noen her inne synset den vognbagen er for liten til en oktober baby??

Har kjøpt den selv, jeg. Som nevnt ovenfor - i mars/april når våren kommer og nurkene er 5-6 mnd kommer vi til å legge dem over i sportsvogndelen, slik at de kan sitte litt opp i en god pose og kanskje en tynn dress.

JEg elsker Teutonia vognene, så jeg blir så glad hver gang jeg hører om noen som kjøper dem.

Håper du blir like fornøyd som jeg har vært, og er!!

ORIGINAL: siste gang

JEg elsker Teutonia vognene, så jeg blir så glad hver gang jeg hører om noen som kjøper dem.

Håper du blir like fornøyd som jeg har vært, og er!!

sign

Dere som skal ha Fashion bag, hvilken pose/bag eller bare dyne har dere tenkt å bruke ned i den ?

Back
Topp