Teutonia mistral S

monaogmini

Glad i forumet
Jeg ser at Barnas Hus her har tilbud på Teutonia mistral S (med to små svivehjul forann). Men vet jo ikke noe om den, er den god? Noen som har den og kan si litt om den? Skal i tilfelle brukes i Oslo (som ekstravogn hos min mor, litt på trikk/buss også så må ikke være for tung å løfte inn).

Den brukte jeg da jeg fikk vesla og den skal snart fram igjen når lillebror blir født. Jeg har vært veldig fornøyd, kjøpte den fordi den ikke er så stor og tung. Men så har jeg heller ingen annen å sammenligne med da.

Jeg har også en Teutonia Mistral S og er superfornøyd med den! Utrolig slitesterk stoff, ser ikke brukt ut!
Men min modell har vendbart håndtak/styre, og dette kan være en svakhet ved gjentatte inn og uthumping av buss og trikk/trapper o.l.
Hvis det blir mye inn og ut og opp og ned kanter så ville jeg kanskje valgt en lett vogn som ikke har denne funksjonen på håndtaket...
Ellers er jeg superfornøyd med min vogn, og har humpet den opp og ned trappene til huset mitt flere ganger uten problemer. Jeg er bare bevisst på det, og dermed veldig forsiktig;-)
Har hatt min vogn i halvannet år.

Back
Topp